רוצה לעבוד מהבית? אל תגלה!

אם אתה מעוניין לעבוד מהבית, יש משהו בסיסי שעליך לדעת. האדמה לא מצמיחה שיחים ועצים של כסף, והיהלומים לא נופלים מהרקיע היישר לרגליך. עד כמה שההצהרה הזאת פשוטה, הרי שיש הרבה מאוד אנשים שמעדיפים להתעלם מהמציאות ולגשת לעבודה שלהם מהבית, ולעסק שלהם מהבית, כאילו שתוך שבוע ימים הם עומדים להתעשר, לעשות את המכה הגדולה, ולפרוש אל האיים הקריביים.
סוד העבודה מהבית
אני רוצה לשתף אותך בסוד קטן. האם אתה יודע מדוע אנשים רבים נכשלים בעסק שלהם מהבית? ולא, זה לא בגלל שלא היתה להם תוכנית עסקית טובה, וזה אפילו לא בגלל מחסור בידע. הסיבה העקרית לכך שיותר מדי אנשים לא מצליחים ליצור לעצמם עסק רווחי מהבית, היא שהם מספרים לכל העולם שזה מה שהם עומדים לעשות.


אני זוכר היטב שכאשר התחלתי לבנות את העסק הראשון שלי מהבית, ביצעתי את העבודה לאחר שעות העבודה, לאחר שחזרתי ממשרה מלאה. במקום לצפות באח הגדול או במקום לראות סרט, ישבתי בכל יום כשעתיים והעליתי רעיונות, בדקתי אפשרויות, למדתי עוד ועוד, צברתי ידע וניסיון. אבל על דבר אחד הקפדתי בכל אותה התקופה, שמרתי על זה בסוד, ולא סיפרתי לאיש על כך שאני מתחיל לבנות יסודות לעסק מהבית, כדי שבבוא היום אוכל להתפרנס לחלוטין מעבודה מהבית, מבלי להיות תלוי במקום העבודה הרגיל שלי. במשך כחצי שנה השקעתי כל רגע פנוי בעסק שלי מהבית, אבל אני מוכרח לומר שנהניתי מכל רגע ורגע. ואז הגיע היום שבו לא יכולתי יותר לשמור את הדברים לעצמי, וגיליתי. בשיחה שגרתית סיפרתי לחבר טוב אודות מה שאני עושה. אני רוצה לומר לך שזאת היתה אחת השיחות הכי פחות מעודדות שחוויתי מעודי. למעשה, החבר הטוב, שאל אותי כל כך הרבה שאלות שהציגו אותי ואת מטרותיי באור שלילי, ואפילו באור מגוחך, עד כדי כך שכבר עלו בי הרהורים נוספים, ספקות, והתחלתי לחשוב שאולי כדאי לעזוב הכול ולהניח לזה. הוא שאל אותי כמה כסף הרווחתי עד כה במשך חצי השנה הזאת. טוב, הייתי כל כך נבוך לספר שלא הרבה. הסכומים בשלב הזה באמת היו מאוד נמוכים. אז בשביל מה אתה משקיע בכל יום את מיטב זמנך? הוא שאל אותי. כל כך הרבה זמן וכל כך הרבה מאמצים. ובאותו הזמן זה פשוט נשמע שהוא צודק ושאני טועה. הרווחים הגדולים בוששו מלהגיע, וככל שחלפו ימים נוספים הרגשתי שייתכן שהוא צודק, ושכל מה שאני עושה הוא לבזבז את זמני לשווא.


אתה מבין אחד הפקטורים החשובים ביותר, אם לא הפקטור החשוב ביותר והמכריע ביותר, הוא המוטיבציה שלך, והיכולת שלך להמשיך. למזלי, לבסוף לא שמעתי לחבר הזה, והמשכתי לעבוד על עסקיי, עד אשר הם אכן המריאו והצליחו יפה. יחד עם זאת, לקח אחד חשוב למדתי בחיים. עסק מהבית זה כמו מטוס. כאשר מטוס מתכונן להמריא, זה לא שהמנועים דולקים ותוך שנייה הוא כבר באוויר. לא, זה ממש לא כך. המטוס צריך לחמם מנועים, לאחר מכן לעבור אל מסלול ההמראה, וגם כאשר הוא כבר נמצא במסלול ההמראה, הוא מתחיל לנסוע לאט, ואז מאיץ, ונוסע במהירות הולכת וגוברת, הוא מאיץ קדימה,צובר תאוצה. כן, אבל הוא עדיין על הקרקע. בשלב זה הוא אפילו לא מילימטר אחד באוויר. אם ברגע זה יבוא אדם שלא ראה מימיו מטוס, אין סיכוי שברגע זה תצליח לשכנע אותו שבעוד רגע המטוס הזה, ממש עוד מעט המטוס הזה יעוף באוויר. כנראה שהוא יצחק ויגחך, כי זה לא יישמע לו הגיוני.


כאשר אתה מספר לאנשים אודות תוכניותיך, במרבית המקרים הם רק יחלישו אותך, ואפילו אם אתה רגע לפני ההמראה, המטוס שלך ייעצר. כך קרה לי בהתחלה, אלא שלאחר שבוע קמתי בוקר אחד עם הדימוי הזה של המטוס בראש, והבנתי שעליי להאיץ את המטוס שלי, ולבסוף בהדרגה, הוא ימריא אל על ויכבוש את השמיים, הוא יטוס באוויר. וזה בדיוק מה שקרה, וכאשר הנס הזה התחולל, אז זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם.
רוצה להצליח בעבודה מהבית? שמור את הסוד לעצמך, אל תספר על כך לחברים או למשפחה. אז מתי לגלות? כאשר המטוס שלך כבר יהיה באוויר.

האתגר לבנות עסק מהבית ולהתחיל לעבוד מהבית