להרוויח כסף מהבית מתוכניות שותפים

להרוויח כסף מהבית
לאחר שכבר כתבתי והסברתי אודות תוכניות שותפים, אני עדיין נתקל בשאלות בנוסח מה זה תוכנית שותפים, איך תוכנית שותפים עובדת, איך אפשר להרוויח כסף מהבית מתוכנית שותפים, מה זה אפיליאט, וכולי. ובכן, הייתי רוצה להסביר בקצרה באמצעות דוגמה. בוא נאמר שיש לך חבר טוב שמתעניין מאוד במכוניות, הוא תמיד יודע איזה דגם חדש יצא לשוק, הוא יודע למנות את היתרונות והחסרונות של כל רכב, ובקי בנושא. באחד הימים החלטת להחליף את הרכב שלך לרכב חדש מהחברה, אבל אתה מתלבט איזה רכב לרכוש. אתה פונה לאותו חבר, ושואל אותו על איזה רכבים הוא ממליץ, והחבר הזה מציע לך דגם ספציפי של רכב מסוים, ואפילו מפנה אותך אל יבואן הרכב, ואתה רוכש את הרכב.


עכשיו, בוא נוסיף לזה עוד שלב אחד, בוא נאמר שהחבר שלך היה מקבל עמלה של 200 שקלים על כל עסקת רכב שהופנתה על ידו. האם המוכר יגבה את הסכום של ה 200 שקלים ממך, הקונה? בוודאי שלא, בעסקה כמו רכב שבה היבואן מרוויח עשרות אלפי שקלים, הוא בשמחה ישלם 200 שקלים עמלה, לאדם שמפנה אליו לקוחות. הרי בין כה וכה חברות משקיעות מיליוני שקלים בפרסום כדי להביא לקוחות לרכוש את מוצריהן. זה העיקרון של תוכנית שותפים, כך היא עובדת וכך בעצם ניתן להרוויח כסף מתוכנית שותפים. אם אתה רוצה להיות אפיליאט, עליך להתמחות בתחום מסוים, להקים אתר אינטרנט בנושא, להתעניין ולהתעדכן בתחום. כאשר אתה מגלה בקיאות רבה בנושא הספציפי, אז אתה גם יכול להמליץ על מוצרים ושירותים שקשורים לתחום הזה, אבל ההחלטה היא שלך איזה מוצרים להציג באתר שלך, ואיזה מוצרים להשאיר מחוץ לאתר.

רק לשם המחשה, נשים רבות מעוניינות לרזות, אישה נאה מאוד בשם לימור מעוניינת לרזות ומחפשת באינטרנט מידע נוסף לגבי תוכניות הרזיה ולגבי דיאטה ותזונה נכונה, היא עורכת חיפוש קצר בגוגל ומגיעה לאתר שעוסק בתחום, ומגלה בו אוצר של מידע בחינם. היא כה מרותקת לכתבות באתר, שהיא קוראת בשקיקה ולומדת דברים חדשים, אשר מסייעים לה לנהל אורח חיים בריא יותר ואפילו להפחית במשקלה. אם האתר ימליץ לה על מוצר מסוים שקשור לתזונה נכונה ולהרזיה, יש סיכוי שהיא תרכוש את המוצר הזה או לפחות תבדוק במה מדובר. לעומת זאת אם האתר ימליץ לה על רכב, האם היא תסמוך על ההמלצה שלו? בוודאי שלא. אם היא תרצה המלצה על רכב היא תחפש מידע באתרים שעוסקים ברכבים ומכוניות. פשוט, לא?