הסיבות להעדיף לעבוד מהבית

לעבוד מהבית
אני נמנה עם סוג האנשים שמאוד אוהבים להיות בבית, ועבודה מהבית זה דבר שמאוד קורץ לי. אני לא אוהב לצאת בגשמים אל העבודה, שונא את הנסיעות בפקקים. אריק איינשטיין שר, אבל אני אוהב להיות בבית. גם אני, מאוד נוח לי, וטוב לי וכיף לי בבית. זה לא אומר שאני לא יוצא החוצה בכלל, ולא מבלה, בוודאי שאני נהנה לעשות גם את זה, אבל במקום להשכים קום בכל יום בשעה 6:00 בבוקר, ולצאת ב 6:45 אל הכבישים הסואנים המובילים אל תל אביב, כדי להחתים כרטיס בשעה 8:00 אני מעדיף לישון עד 7:30, להכין לעצמי כוס קפה, להתארגן ובשעה 8:00 להתחיל לעבוד. בשעות הצהריים כאשר אני עייף במיוחד אני יכול לחטוף תנומה קצרה של 30 דקות עד 45 דקות, לשתות כוס קפה, ולחזור לעבודה מלא במרץ.


היתה תקופה שבה סבלתי מכאבי גב, וזה היה מוזר לי מאוד, מכיוון שבעבר מעולם לא סבלתי מכאבי גב. אם מעולם לא סבלת מגב תפוס, אז אין לך מושג עד כמה הדבר חמור. הכאב חד ומציק. באותו הזמן בקושי הצלחתי לגרוב גרביים ולנעול נעליים, הכאב היה עז. די מהר הבנתי את הסיבה, אני יושב המון שעות מול המחשב, ובסופו של דבר זה מקרין לגב. החלפתי את הכיסא הרגיל שלי לכיסא חדיש וארגונומי המותאם לישיבה ממושכת מול המחשב, וכיום אני מסוגל לשבת שעות ארוכות מול המחשב, והגב שלי במצב מעולה.



הסיבה שכל כך הרבה אנשים פונים לעבודה מהבית היא שהטכנולוגיה מאפשרת את זה. למרבית האנשים ממילא יש כבר מחשב עם חיבור לאינטרנט מהיר, מרבית האנשים גם מחזיקים מדפסת לייזר, ומי שאין לו, כבר כדאי לו במחירים של היום לרכוש מדפסת לייזר צבעונית, שבאמצעותה הוא יכול להפיק פרסומים ברמה מאוד גבוהה, שלא נופלים ממודעות פרסום אשר מופקות בבית דפוס. ואם כבר משלמים שכירות על הבית, או משכנתא, אז מדוע לא לנצל אותו לא רק למטרות מגורים, אלא גם למטרות מסחריות.



אם המודל העסקי שלך מהבית הוא אתר למכירת מוצרים, אז הדבר הראשון שעליך לעשות הוא למצוא ספקים טובים במחירים טובים. מרבית אנשי העסקים אשר מתפרנסים ממכירת סחורות יאמרו לך שהרווח הוא בקנייה. מה הכוונה? כאשר הם משיגים דילים טובים וקונים מוצרים במחירים נמוכים, אז הרבה יותר קל למכור את המוצר ברווח. אם אתה הולך לקנות את המוצרים שלך בקניון ומנסה למכור אותם דרך האינטרנט אז סביר להניח שלא תהיה מסוגל לעשות הרבה כסף, להפך אולי אפילו תפסיד, וזאת ממש לא המטרה שלנו כאן.



דווקא בימים אלה כשמחיר הדלק מרים ראשו ורק הולך ומתייקר, יותר אנשים פונים לבצע רכישות דרך האינטרנט. במקום לנסוע אל חנות החשמל שנמצאת באזור תעשייה זה או אחר, ולבזבז דלק יקר, או במקום להגיע אל חנות בעיר ההומה, ולשלם הרבה כסף גם בעבור דלק יקר וגם בעבור הוצאות חנייה, אנשים מעדיפים לבצע את הרכישה היישר מהנוחות של הבית שלהם. הם מתחברים לאינטרנט, עושים סקר בודקים ומזמינים את המוצר, אשר מגיע אליהם עד לבית עם שליח. החיסכון הוא לא רק בדלק והוצאות חנייה אלא גם בזמן יקר.