לעבוד מהבית ולהרוויח מבלי להתבלבל



לעבוד הבית

המידע לגבי עשיית כסף עשוי להיות מבלבל, האינטרנט מלא באמירות כלליות שלא מובילות את הגולש לשום מקום. לדוגמה, אתה עשוי להיתקל בתכנים בסגנון, רוצה לעבוד מהבית ולהרוויח אוקיינוס של כסף? פשוט תמצא מוצר מבוקש מאוד על ידי הרבה מאוד אנשים, ותמכור אותו, וכך תרוויח. למרות שיש גרעין של אמת באמירה הזאת, הרי שהיא כללית מדי. הרי זה ברור שאם תנסה למכור מוצר שאף אחד לא רוצה, ושאין לו כלל ביקוש אז לא יהיה לך צ'אנס להרוויח אגורה. האדם שקורא את הדברים הללו, אינו יודע מה לעשות עם המידע הזה. כן, הוא מבין שאם הוא יימצא את המוצר המושלם ויציע אותו למכירה, הוא עשוי לעשות הרבה כסף, אבל איך? הרי לא מספיק לדעת מהם המוצרים המבוקשים ביותר, צריך גם לדעת כיצד למכור אותם, איך לשווק אותם.


אבל זהו רק קצה הקרחון, שמתי לב לתופעה שבה כל אחד מהמשווקים מכופף את העובדות לרצונו. לדוגמה, אחד שמוכר ספר שמסביר כיצד לבצע קמפיין פרסום באינטרנט של גוגל אדוורדס, כותב שכיום המחירים של הפרסומות בגוגל ירדו, זה לא כמו בעבר, שהיית צריך לשלם בין 2$ ל 10$. ושהוא יכול להראות לך כיצד אתה יכול לנהל קמפיין פרסומי מצליח שבו תשלם סנטים בודדים, אשר יומרו למכירות שיכניסו לך אלפי דולרים. לעומת זאת, משווק אחר, אשר מוכר ספר שמלמד שיטה להביא תנועת גולשים לאתר בלי גוגל אדוורדס, אומר שאי אפשר כיום לסמוך על קמפיין של גוגל אדוורס, מכיוון שהמחירים עלו מאוד בשנים האחרונות, ואתה יכול למצוא את עצמך משלם אלפי דולרים על קמפיין פרסומי, שבקושי מכניס לך הכנסה של מאות דולרים. שניהם מדברים על אותו קמפיין פרסום באינטרנט בגוגל, ושניהם מדברים באותה תקופת זמן, ובכל זאת כל אחד מהם מציג תמונה שונה, על מנת לגרום ללקוח לרכוש את המוצר שלו. אז מהי האמת? כרגיל, האמת נמצאת אי שם באמצע. ניתן להשיק קמפיין מצליח ומרוויח, אך צריך לדעת איך לעשות את זה.



כאשר התחלתי ללמוד את הנושא ולעסוק בעשיית כסף בעבודה מהבית, אחת המטרות שהצבתי לעצמי היתה לעזור לאנשים, להושיט יד לאנשים שרוצים להרוויח כסף און ליין, או להרוויח כסף מהבית. לתת עצות טובות, ללמד, לגלות סודות, ואפילו אם אתה כבר מרוויח כסף, אז לסייע לך להרוויח אפילו יותר. אני יודע שישנם כאלה שהקימו אתרים ובלוגים ונאבקים יום יום להרוויח משהו, נאבקים להביא גולשים אל האתרים שלהם. כדי להתחיל ולהתניע את העניינים צריך ללמוד מספר דברים שהם חיוניים להצלחה.


האם היית רוצה להיות בעליו של עסק מהבית, האם היית רוצה לתחוב שטרות של כסף אל הכיסים שלך עד שיתפקעו מרוב כסף? השיטה שלי היא לבנות אתרים עשירים באינפורמציה, עשירים בתוכן. מדוע? מכיוון שזה בדיוק מה שהגולשים מחפשים. הם לא מחפשים אתר שיש בו מאמר אחד, או שני מאמרים, שלא נותנים מספיק מידע. אם ניקח בחשבון שגוגל תמיד עומד לצדם של הגולשים (בסופו של דבר הגולשים הם הלקוחות שלו) הרי שאם אתה עושה זאת אתה מיישר קו עם המטרות של גוגל, ואתה עשוי להרוויח מכך.