פתרונות בעבודה מהבית

לעבוד מהבית על ידי יצירת עסק , שמספק פתרונות לבעיות שונות של אנשים. אנשים פונים לאינטרנט לחפש פתרונות לבעיות, ולשאלות שעולות ומתעוררות בחיי היומיום. אני זוכר שידידה טובה שלי קנתה כלבלב פודל. היא כל כך הרבה זמן חלמה על כלבלב שכזה, והילדים שלה כמעט התעלפו מאושר כשהם שמעו שעומד להגיע כלב פודל הביתה. היא דמיינה שזה יהיה כל כך טוב וכל כך מהנה – חלום ילדות שמתגשם. אך המציאות טפחה על פניה בסטירה מצלצלת. הכלבלב שהגיע הביתה היה מפוחד, ורעד כל הזמן, הוא הסתובב בכל הבית ולכלך בצואתו את הספה וכל פינה בבית. הוא בחר לעשות פיפי על הספה החדשה ועל המיטה הזוגית. הכלבלב יילל ובכה כל הלילה, ולא נתן לה לישון לרגע. החלום היפה הפך לסיוט. הדבר הראשון שהיא עשתה היה לפנות לאינטרנט לחפש תשובות ופתרונות. לבדוק מדוע זה קורה, ואיך אפשר לפתור את הבעיה. היא קראה מידע אודות כלבי פודל, ואודות גורי כלבים. ככל שהיא קראה יותר כך התחילו כמה דברים להתבהר. איך היא הגיעה לכל האתרים הללו, ולכל המידע הזה? דרך חיפוש פשוט בשורת החיפוש של גוגל.

עבודה מהבית במציאת פתרונות
בנוסף למידע חינם שמצאה ברשת, בסופו של דבר היא רכשה כמה ספרים בנושא וגם הגיעה למאלפת כלבים, אשר הגיעה לביתה וסייעה לה רבות. הבעיה נפתרה, הכלב למד להתאפק ולרדת בזמן לעשות את צרכיו, הוא הפסיק ליילל, הקסם התחולל. ואיפה הפתרון התחיל? באינטרנט. אתה מבין לא היה אכפת לידידה הטובה שלי להשקיע מאה שקלים בספר טוב שהכיל מידע חיוני לבעיה שלה, ועזר לה לפתור את הבעיה. לא היה אכפת לה לשלם בעבור מאלפת כלבים, כי היא פתרה לה ולבני משפחתה את הבעיה, וכיום הם נהנים מנוכחתו של כלב שעשועים בחייהם. הילדים אוהבים את הכלב, וגם היא עצמה מאוד אוהבת אותו. היא מרגישה שהיא הגשימה חלום. ומה זה כמה מאות שקלים תמורת הגשמת חלום?


מי שנמצא שם ברשת האינטרנט ומספק את הפתרונות הללו, הוא זה שעושה את הכסף. וזה לא משנה מהי הבעיה ומאיזה תחום. הדוגמה עם הכלבלב היא רק דוגמה קטנה, קיימות עשרות אלפי דוגמאות מסוגים שונים ומגוונים, ובעלי עסקים עושים כסף בעבודה מהבית בדיוק מהעניין הזה.



האם יצא לך פעם לקנות בגדים ברשת אופנה כמו רנואר או קאסטרו? אם כך ודאי שמת לב שתוך זמן קצר ניגשה אליך מוכרת נאה שהציעה לך עזרה. אני זוכר שבתום בחירת פריטי הביגוד שבחרתי, כשהגעתי אל הקופה, שאלו אותי מי עזר לי. מדוע זה חשוב לדעת איזה מוכר סייע לי ברכישה? מכיוון שאותה המוכרת זוכה לעמלה, היא מקבלת אחוז מסוים מסכום המכירה. כך זה עובד בעולם האמיתי, וכך זה גם עובד בעולם האינטרנט. אלא שהיתרון הגדול באינטרנט הוא שאתה לא צריך לעזור למישהו במפגש פנים אל פנים, למעשה אתה לא צריך להיות שם. בעולם הווירטואלי אתה עוזר ללקוח בכך שאתה בוחר איזה הצעות להציג בפניו, אתה מביא לידיעתו את האפשרויות העומדות לרשותו כלקוח וכצרכן. אם אתה עושה את זה נכון, ומביא לידיעתו את ההצעות הטובות ביותר, והמדהימות ביותר, אשר ישפרו את חייו, כאלה שהוא יכול להפיק מהן תועלת אמיתית, אז גם הלקוח ייצא מרוצה וגם אתה תצא מרוצה. באינטרנט הפוטנציאל של המודל הזה הרבה יותר עצום מאשר בעולם האמיתי. כאשר יהיה לך עסק מהבית לתקופה של יותר משנה אתה בהחלט תרגיש בהבדל.