מעבודה במשרד לעבודה מהבית

אם אתה מחזיק בעבודה קבועה במשרד בחברה מסודרת ויש לך בוס, הרי שאתה כבר מכיר את היתרונות והחסרונות הכרוכים בעבודה במשרד. אם החלטת לעבור לעבוד מהבית ויהי מה, אז ייתכן שאתה כבר מתחיל לתכנן הקמת עסק קטן מהבית. בשעה שאתה מעלה רעיונות וחושב על אפשרויות, נסה לשוחח עם הבוס שלך בעבודתך הקבועה, ולהסביר לו את המצב. אם ממילא אתה הולך לעבוד מהבית, אז שווה לנסות ולראות במה הבוס שלך יכול לעזור בנושא. שוחח איתו על כך ותן סיבות מדוע אתה מעוניין בכך.


מהמשרד לעבודה מהבית
אני יודע למשל, שבארגון שבו אני עובד, יש אנשים שעובדים מהבית ימים ספציפיים בשבוע. הם מבצעים באותם הימים בדיוק את אותו התפקיד שהם מבצעים כאשר הם מגיעים לעבודה. הטכנולוגיה המתקדמת ואמצעי האבטחה מאפשרים כיום להתחבר מהבית אל מחשב החברה. אתה מקבל על המחשב שלך מהבית את המחשב של החברה, כאילו שאתה נמצא שם במשרדי החברה. יש לך נגישות אל הפורטל של החברה, אל הקבצים, ואל המשימות שלך. למעשה אתה מסוגל טכנית לעשות את כל העבודה מהחדר הפרטי שלך.

 
אם יאשרו לך לעבוד יום אחד בשבוע מהבית, מה שעליך לעשות הוא באותו יום להשקיע את כל כולך, אפילו לעבוד 10 שעות מהבית, במקום ה 8 שעות המסורתיות. עליך להתמקד במשימות ולהשיג תוצאות יוצאות דופן. מדוע לעשות זאת? הבוס שלך יהיה מאוד זהיר בקשר למתן האופציה לבצע את תפקידך מהבית. הוא ינסה אותך, וירצה לבחון עד כמה הסידור הזה יכול להצליח. יש לו חששות שמא שכשתהיה בבית לא יהיה עליך פיקוח, ושאתה תתבטל. תוכיח לו בדיוק להפך, כך שהוא יהיה בהלם כשיגלה כמה הספקת כשעבדת מהבית. אבל אל תחכה עד שהוא יגלה בעצמו, גש אליו וספר לו עד כמה זה קל ונוח לעבוד מהבית, תגיד לו, שאתה מתעורר מכין קפה ומייד ניגע למשימות. כך שאת השעתיים שאתה מבזבז בדרכים ובפקקי תנועה, החלטת להשקיע בעבודה. ובגלל שאתה נמצא בסביבה ללא הפרעות, אז אתה מספיק לעשות ביום עבודה אחד מהבית, הרבה יותר ממה שאתה מספיק לעשות ביום עבודה מהמשרד. הוא מאוד יאהב את החלק הזה, ויהיה מוכן לאשר לך לעבוד יום עבודה נוסף בשבוע מביתך הפרטי.