השלבים ליצירת עסק מהבית

אם עלה בדעתך ליצור לעצמך עסק מהבית, כזה שמרוויח כסף בעבודה מהבית, יש מספר שלבים שעליך לעבור. ראשית התחייב בפני עצמך ללמוד, לקרוא ספרים בנושא, לקרוא מידע ואינפורמציה באתרי אינטרנט. קיימים ספרים רבים בנושא של עסקים ניהול ושיווק. בשעה שספרים בנושא עבודה מהבית אינם בחינם, ותצטרך לשלם כסף תמורתם, הרי שיש אתרי אינטרנט מצוינים המציעים את המידע הזה בחינם ללא כל תשלום. בסופו של דבר זוהי המהות של האינטרנט, שיתוף מידע ואינפורמציה בחינם לכל מי שמעוניין. האתר הזה לדוגמה הוא התחלה מעולה, ומקור מידע יוצא מן הכלל. אני זוכר שלפני מספר שנים התחלתי להתעניין בנושא של עבודה מהבית, ועשיית כסף באינטרנט. באותה התקופה קראתי בלי סוף, למעשה קראתי כל דבר שיכולתי לשים עליו את ידי. אך תהליך הלמידה לעולם לא נפסק. גם רופא שלמד 7 שנים רפואה, כאשר הוא כבר מתחיל לעבוד כרופא, הוא ממשיך ללמוד, ממשיך לקרוא ספרות מקצועית, משתתף בסמינרים וכנסים. מדוע הוא עושה זאת, הרי הוא כבר למד שבע שנים, לא? מכיוון שאנו חיים בעולם דינמי עולם משתנה. ואם הוא לא יתעדכן באינפורמציה החמה האחרונה, הרי שהוא ימצא את עצמו לא מעודכן.


עסק מהבית
השלב החיוני הבא הוא קביעת מטרות. ייתכן שכבר שמעת על כך, מכיוון שהדבר מוזכר בהרבה מאוד ספרים שמדברים על הצלחה. בספרו של מארק פישר, המיליונר המהיר, הוא מדבר באריכות על הנושא של קביעת מטרות. לקבוע מטרות זה אומר לכתוב הצהרה על דף נייר בכתב ידך, ולחתום בחתימת ידך על ההצהרה הזאת. אני אתן לך דוגמה. נניח שאנו כעת בינואר 2012 ואתה מאוד רוצה שיהיה לך עסק מהבית, שתעבוד מהבית ותעשה ממנו כסף. אתה יכול לכתוב משהו כמו: תוך חצי שנה מהיום (יוני 2012 ) יש לי עסק משלי מהבית. כתוב את ההצהרה, וחתום את שמך על ידה. עכשיו, שים לך פתקים בכל מקום עם ההצהרה הזאת. קרא את ההצהרה הזאת בכל לילה לפני שאתה הולך לישון, ובכל בוקר כאשר אתה מתעורר. תשנן אותה בעל פה. כלומר, בדרך אל העבודה או אל הלימודים, ובחזרה מהעבודה אל הלימודים. בשעה שאתה נמצא באוטובוס, כאשר אתה נוהג, פשוט חזור על זה בלב. "עד יוני 2012 יש לי עסק משלי מהבית." אולי זה יישמע לך קצת מוזר, אולי טיפשי. אל תחשוב כך, יש הגיון מאחורי הדברים אפילו אם הם לא נשמעים לך הגיוניים. למעשה, גם אם לא תבין מהם הסיבות שזה עובד לטובתך, עדיין הפעולות הללו יפעלו לטובתך, ולמען השגת המטרות שלך.

שים לב, אני לא אומר שרק תכתוב את המטרה, תקרא אותה בבוקר ובערב מתוך הפתק, ותשנן אותה בעל פה כשאתה בדרכים. עליך להתכוון לדברים, כאשר אתה אומר אותם לעצמך, להאמין בהם, לראות אותם באופן כזה כאילו הם כבר קרו. תראה את עצמך בעיני רוחך, כבר עובד מהבית, ומרוויח כסף, תראה את המכתבים המגיעים בדואר לביתך, תראה את עצמך פותח את המכתבים הללו, ושמח לגלות שקיבלת עוד צ'ק לפקודתך.
אם אתה רוצה לבנות לעצמך עסק מהבית, לעבוד מהבית ולהרוויח כסף, אז תתחיל לפעול בכל יום, כל יום תבצע משהו קטן, שיקדם אותך במשהו לקראת המטרה שלך. ביצוע של פעולה קטנה ככל שתהיה על בסיס יומיומי, תיקח אותך קדימה לעבר השגת המטרה. פשוט עשה את זה.