שיטה פשוטה לקדם את העסק מהבית

להקים עסק מהבית כמעט כל אחד יכול. המידע שקיים כיום בחינם באינטרנט מספק את כל התשובות להקמת עסק מהבית. אבל להקים עסק מצליח זה כבר סיפור אחר. לא כולם מצליחים ליצור לעצמם עבודה מתגמלת מהבית. זוהי הסיבה שיש חשיבות רבה לשיווק וקידום. למעשה, לא משנה עד כמה תקדמו את העסק שלכם, תמיד יהיה מקום לעשות עוד משהו, ולסחוט עוד יותר את הכסף מתוכו. באופן טבעי עדיף תמיד להתחיל בפעילויות קידום חינם, מאשר לשלם עבור מודעות פרסום יקרות בעיתונות וברדיו. כרטיסי ביקור הם האלף בית בכל ביזנס, וכל אחד יודע שעליו לעצב ולהדפיס לעצמו כרטיסי ביקור אטרקטיביים. הבעיה היא שאצל מרבית העסקים כאן זה נעצר. הם אכן משקיעים בכרטיסי ביקור יפים ומעוצבים היטב, מחלקים אותם לכמה חברים שהם מכירים, ומה עכשיו? כרטיסי ביקור הם כלי שיווקי בעל עוצמה רבה, אלא שצריך לדעת כיצד לעשות בהם שימוש.

עסק מהבית
אם אתה רוצה לעבוד מהבית בעסק משלך עליך ללמוד דבר או שניים בנושא זה. הדבר החשוב ביותר הוא התוכן של כרטיס הביקור. הרבה מאוד כרטיסי ביקור מכילים מידע כללי יבש. דוגמה לכרטיס ביקור כזה היא: "משה, מקדם אתרים" ואז מופיע הטלפון הנייד שלו, ומתחת כתובת אינטרנט. הרבה מאוד כרטיסים מנוסחים כך. אולי עכשיו אתה תוהה מה רע בניסוח שכזה. הרי מופיע בכרטיס שמו של בעל העסק, נותן השירות, כתוב מה הוא עושה, איזה שירות הוא נותן, ויש גם טלפון להתקשרות ואפילו כתובת של אתר אינטרנט. התשובה טמונה בעצם השאלה, כמה כרטיסי ביקור כאלה אתה מכיר? מה מיוחד בכרטיס הזה, ולמה שמישהו יטרח בכלל להיכנס לאתר של האדם הזה, אם הוא יכול להקליד בגוגל קידום אתרים, ולקבל עשרות עסקים שמספקים בדיוק את השירות הזה? מרבית כרטיסי הביקור כיום מנוסחים לפי הדרך הישנה, שלפני עידן האינטרנט. מאז הזמנים השתנו, המדיום השתנה והקידמה פרצה לחיינו כרוח סערה. אז נכון, בתקופת טרום האינטרנט, כרטיס ביקור סטנדרטי שכזה כפי שתיארנו כאן, היה יכול להיות יעיל, אך כיום יעילותו מוטלת בספק. כיום, עליך לעצב את הכרטיס ממש כפי שמעצבים מודעת גוגל. כרטיס הביקור חייב להיות אפקטיבי, ולכלול בתוכו קריאה לפעולה.


הניסוח "משה, מקדם אתרים," הוא ניסוח אולד סקול, ניסוח מיושן שמסתכל מנקודת המבט של בעל העסק, ולא מדבר אל הלקוח. את הלקוח זה לא מעניין שמשה הוא מקדם אתרים. הלקוח חושב במונחים של "מה יוצא לי מזה". לכן, במקום לכתוב "משה, מקדם אתרים" היה הרבה יותר אפקטיבי לנסח משהו כמו: "קדם את האתר שלך לעמוד הראשון בגוגל."
 או, "רוצה להגדיל את המכירות ולהרוויח יותר כסף מהעסק שלך?" זה הכיוון הנכון. הקריאה לפעולה צריכה לגרום ללקוח להיכנס לאתר שלך ולבדוק מה יש לך להציע. לכן מומלץ לכלול מתחת לכתובת האתר שורה בנוסח, "היכנס עכשיו לאתר וקבל הצעה משתלמת." או, "בדוק עכשיו את המבצע באתר שלנו!" או, "היכנס עכשיו לאתר וקבל הצעה שלא תקבל באף מקום אחר."



האם אתה שם לב להבדל? לדרך שבה מנוסח כרטיס הביקור שלך תהיה השפעה מכרעת אודות ההכנסות והרווחים שלך. אל תבזבז את כספך ואת זמנך על כרטיסי ביקור שאינם מנוסחים באופן יעיל. כרטיס טוב הוא כזה שגורם ללקוח התעניינות מכיוון שהוא מבין שיש לו פה מה להרוויח. כרטיס שמנוסח מנקודת מבטו של הלקוח ולא מנקודת מבטו של בעל העסק, ישיג תוצאות הרבה יותר משמעותיות.