הפוטנציאל הגלום בעבודה מהבית



הפוטנציאל בעבודה מהבית
 כיום יותר מתמיד גלום פוטנציאל רב בעבודה מהבית. הזמנים השתנו, דברים השתנו, העולם הטכנולוגי השתנה. אבל כל זה מהווה יתרון עצום לכל מי שרוצה לעבוד מהבית ולעשות כסף. מבחינה זו מצבנו מעולם לא היה כל כך טוב. האינטרנט צומח וגדל בצורה כמעט מטורפת. בשנת 2010 דווח על יותר מ 173 אלף מיליון גולשים, שזה אומר קרוב לשני מיליארד גולשים מכל רחבי העולם. חברת גוגל מוערכת בשווי של 200 מיליארד. בעשרים השנים האחרונות האינטרנט ייצר כמות מיליונרים ואף מיליארדרים שאין להם אח ורע בהיסטוריה האנושית.


אם אתה כמו אנשים רבים שואל את השאלה, איך אפשר לעבוד מהבית? הרי שהתשובה טמונה בשורות הבאות. עליך לפתח צורת מחשבה של יזם. אם אתה חושב להקים עסק באינטרנט בעברית, לטובת ציבור הגולשים הישראלי, ואתה חושש שמא השוק קטן מדי, תחשוב שוב. אף על פי שישראל היא מדינה קטנה, הרי שאנו מעצמת הייטק לא קטנה בכלל. כבר נאמר לא פעם, לא הכמות אלא האיכות. במדינות העולם השלישי יש בהן מאות מיליונים של אזרחים, אבל רק אחוז קטן מהם נהנה מזמינות של מחשבים ואינטרנט. בישראל אחוז האנשים שיש להם גישה לאינטרנט גבוה מאוד. קרוב לארבעה מיליון וחצי גולשים ישראלים ממלאים את הרשת בכל יום, מדובר בכמות אדירה של גולשים, מה שהופך את השפה העברית למקור די טוב להכנסות דרך רשת האינטרנט, ומאפשר ליזמים ישראלים להקים עסקים אשר מנוהלים מביתם הפרטי. עסקים שללא ספק בשנות ה 90 לא היו זוכים ללקוחות רבים, מכיוון שמעטים אז גלשו ברשת.



המרחב הווירטואלי של פלטפורמת האינטרנט מאפשר לכל אחד לבצע עבודות מהבית, משימות מהבית, ולקבל בעדן תשלום כספי אמיתי. חוק המספרים יעבוד לטובתך. למעשה חברות גדולות כבר מנצלות לטובתן את חוק המספרים כבר במשך שנים, אלא שעכשיו גם אנשים כמוך וכמוני המעוניינים לעבוד מהבית וליצור לעצמם מקור הכנסה רווחי, גם כן יכולים לעשות זאת, הודות לפוטנציאל האדיר הטמון באינטרנט. חברה המשווקת מסטיקים, מוכרת כל חפיסה ב 3 שקלים לרשתות השיווק השונות. למרות שהמוצר נמכר רק ב 3 שקלים, החברה מרוויחה עשרות מיליוני שקלים בכל שנה. מדוע? מכיוון שהמוצר נמכר למיליוני אנשים, אשר חוזרים וקונים שוב ושוב את המוצר.