לעבוד מהבית כאפיליאט
האם חשבת על האפשרות לעבוד
מהבית ולהרוויח כסף טוב? הסוד ביצירת רווחים בתור אפיליאט היא ביכולת שלך לבצע
מכירה מקדימה. יש כאלה שקוראים לזה לחמם את הלקוח לקראת המכירה. יש שני גורמים
עיקריים שמשפיעים על הרווחים שלך, והם כמות האנשים שאתה שולח אל עמוד היצרן, ואחוז
האנשים שמבצעים פעולה. לדוגמה, אם שלחת לעמוד היצרן דרך הלינקים שלך, וההמלצות שלך
100 אנשים, ואף אחד מהם לא נרשם בעמוד היצרן, אז אתה לא תרוויח דבר. אתה מעוניין
שאחוז ההמרה יהיה גבוה ככל האפשר.
עבודה מהבית - תוכנית שותפים |
הסוד הוא למשוך תנועת גולשים
ממוקדת, כלומר רק מי שאכן מתעניין בנושא ומתעניין בהצעה. אבל איך בעצם אתה יכול
לגרום לאותם אנשים שהפנית אל אתר היצרן לבצע פעולה ולהירשם? אולי לקנות? כל זה
מתבסס על המכירה המקדימה.
עכשיו אני הולך לגלות לך את
הסוד הבסיסי ביותר של אפיליאט מצליחים. אם אי פעם נרשמת לאתר שותפים כלשהו, בוודאי
ראית שהיצרנים שאתה מעוניין לקדם את ההצעות שלהם, מאפשרים לך חומר פרסומי, כלומר
אתה יכול לקבל קוד אישי משלך ,ולהטמיע אותו באתר שלך או בבלוג שלך. רבים עושים
זאת, הם פשוט שמים את הבאנרים הללו באתר שלהם, וממתינים שהכסף יזרום לכיסם. אבל זה
לא קורה, מדוע? מכיוון שהדבר היחיד שגורם ללקוחות הפוטנציאליים לנוע לפעולה, זה
טקסט כתוב, זה תוכן ולא באנר. עשה שימוש בטקסט כתוב, וצור לינק של טקסט המוביל אל
אתר היצרן, אתה תהיה מופתע עד כמה הרווחים שלך ישתפרו.
אם אתה אכן רוצה לעשות כסף,
הרי שהשיטה הנכונה היא לשלב את ההצעה בתוך התוכן עצמו. לספק תוכן איכותי ומעניין,
לא תוכן מכירה, אלא תוכן אמיתי שמעביר ידע ושמלמד את הגולש. תוכן בעל ערך אמיתי
בפני עצמו. ובתוך התוכן צריכה להשתלב באופן טבעי לחלוטין, ההמלצה עצמה. יש הבדל
בין להמליץ לבין לדחוף לגולש את ההצעה בכוח. הלקוח לא צריך להרגיש שמנסים למכור לו
משהו, אם זה מה שהוא ירגיש, ייתכן שהוא יחוש התנגדות פנימית לתהליך המכירה ולא
יהיה מעוניין בהצעה, אפילו אם הוא יגיע אליה. כאשר הגולש מרגיש שהוא הגיע למקום
הנכון, לאתר הנכון, כזה שיודע על מה הוא מדבר, הוא הרבה יותר פתוח להקשיב להמלצות
שלך.
זכור, הלינקים להצעות שאתה
מקדם צריכים להשתלב בתוך התוכן באופן טבעי והגיוני. כל עוד תספק אינפורמציה בעלת
ערך, כל עוד תספק מידע איכותי, אז אתה עושה את זה נכון. אם השירותים והמוצרים שאתה
מקדם אכן טובים מאוד, אין סיבה שלא תעשה מזה כסף טוב.
אולי השגיאה הנפוצה ביותר
בקרב מתחילים היא שהם להוטים להתחיל בעסקי השותפים, הם מסתערים על אתר השותפים,
ומוסיפים לינקים למוצרים רבים באתר שלהם. במקום לפתח את האתר שלהם, לשפר אותו,
להוסיף לו תכנים מעניינים, ליצור עיניין, הם ממהרים כבר לרוץ אל האמצעים שיביאו
להם רווחים. הם רותמים את העגלה לפני הסוס. מה בעצם הם עושים? זה בדיוק כמו להעמיס
עשרות קילוגרמים על כתפו של ילד בן שנתיים. האתר שלהם עדיין חדש, בקושי מגיעים אליו
גולשים, אבל הם כבר מפוצצים אותו בהצעות אפיליאט. זוהי שגיאה!
זכור שהמטרה שלך בסופו של דבר
היא ליצור עסק מצליח באינטרנט, וזה לא משהו שניתן לעשות ביום אחד, ואף לא בחודש אחד, זה תהליך ממושך שהולך ונבנה.