איך להתקדם לעבר היעד לעבוד מהבית

בעבור הרבה מאוד אנשים עבודה מהבית היא עדיין בגדר חלום. יחד עם זאת, לפעמים חלומות  מתגשמים, אך עליך לדעת שאין הם מתגשמים מעצמם. 
המטרה לעבוד מהבית

אם אתה באמת מייחל להתעורר בשעות שנוח לך, ולהימנע מכל המהומה והלחץ שבכבישי הארץ, עליך לפעול ולנקוט בצעדים אשר יקדמו אותך לעבר המטרה. אפילו אם לא תשיג את זה בשבוע הבא, אתה יכול להיות בטוח שאתה פוסע לעבר השגת היעד הזה. אין  משהו בעולם הזה שהוא מיידי, גם אם הוא נראה לעין כזה. כל שכן כאשר מדובר בעבודה מהבית, בהחלט מדובר בתהליך, ואתה יכול להתחיל בתהליך הזה כבר היום.

ראשית, ארגן את מרחב העבודה שלך. מצא חדר שקט בבית, שבו תהיה מסוגל לשבת שעות ארוכות ללא הפרעות. אם אין לך מחשב מספיק טוב, חסוך בכל חודש 200 או 300 שקלים על מנת שבבוא העת תהיה מסוגל לרכוש מחשב חדש ואיכותי. דאג לכסא טוב ונוח שיאפשר לך ישיבה ארוכה וממושכת, מבלי להרגיש כאבי גב.

תתחיל לתכנן את הקמת אתר האינטרנט שלך, גלוש באינטרנט למאות אתרים שונים וסמן לעצמך אילו אתרים מוצאים חן בעיניך, כאלה שאתה נהנה לקרוא בהם, כאלה שמספקים לך חוויית גלישה. בכל אופן קח לך תקופה של  שבוע – שבועיים לגלישה חופשית באינטרנט, וסקירת אתרים. מהר מאוד אתה תתחיל לקבל מושג במה אתה רוצה שהאתר שלך יעסוק, ובאיזו נישה להתמקד.

תתחיל להכין תכנים ומאמרים לאתר שאתה מתעתד להקים. המאמרים הללו ישמשו כתכנים לאתר שלך, ובהמשך אף כתוכן להפצה לאתרי מאמרים על מנת לקדם את האתר שלך במנועי החיפוש.

דאג לאמצעי גיבוי ופעל על פי נוהל של גיבוי פעמיים בשבוע, כך תבטיח שהמסמכים והתכנים שאתה יוצר, שמורים ובטוחים. אם אינך רוצה להשקיע סכום גדול באמצעי גיבוי אתה יכול לרכוש דיסק און קי, בכמה עשרות שקלים.

התחל כבר מעכשיו להגדיל את כמות החברים שלך בפייסבוק, צור קשרים, היה פעיל, והירשם בכל יום לעוד כמה חברים. עם הזמן תיצור לעצמך אימפריית פייסבוק, שתוכל לעשות בה שימוש בבוא העת.

הקם לפחות בלוג אחד. אתה יכול לעשות שימוש במשאבים הקיימים ברשת, משאבים חינמיים. כל מה שתצטרך להשקיע זה זמן ויצרתיות.

כאשר אתה מתחיל כבר היום מדי יום ביומו לנקוט בפעולה ולהתקדם, הרי שאתה סולל לעצמך את הדרך אל העבודה מהבית. אתה משפר את המיומנויות שלך, צובר ניסיון  ולומד תוך כדי התהליך עצמו. אם תפעל בעקביות ותמשיך ללכת הלאה, אני מבטיח לך, אתה תגיע.