לעבוד מהבית ולהתפרנס מכתיבה

בימנו זה די קל להתפרנס מכתיבה. ולעשות הכול בעבודה מהבית. אפילו אם אתה לא סופר שחתום בהוצאה לאור, אפילו אם אתה רק מתחיל ועדיין איש לא שמע עליך, עדיין אתה יכול להתפרנס יפה מאוד בתור כותב ויוצר. אני מדבר כאן על אנשים שבאמת אוהבים לכתוב, ורואים את הייעוד שלהם בתחום הזה, ואני יודע היטב שיש רבים כאלה. ההזדמנויות להרוויח כסף מהאמנות הזאת רבות מספור, אבל כתיבה היא מיומנות שניתן לפתח ולשכלל. אם החלום שלך הוא להרוויח כסף מכתיבה ואף להתפרנס היטב מהתחום הזה, עליך לעשות שני דברים מרכזיים. 
להתפרנס מכתיבה
ראשית, לא  משנה מהי איכות הכתיבה הנוכחית שלך, עליך לשפר וללטש אותה עוד ועוד. אחרי הכול מדובר בתהליך אינסופי של שיפור המיומנויות שלך. שנית, עליך לכתוב המון. שלב את  שתי האסטרטגיות הללו ויש לך ביד את המפתח להצלחה. לכתוב ולשכלל את הכתיבה, לשפר את הכתיבה וליצור עוד ועוד כתבי יד.
איך מתפרנסים מכתיבה? אני ממליץ לך למקד את המאמצים שלך בכמה תחומים, ולבנות לעצמך מספר רב של מקורות הכנסה שכולם בסופו של דבר מגיעים מהכתיבה. דבר ראשון הקם את בלוג הנישה הראשון שלך, זה יכול להיות בכל תחום, אך כדאי שיהיה בתחום פופולרי, כזה שאנשים רבים מגלים בו עניין. המלצתי היא להקים רשת של חמישה בלוגים בנושאים שונים. שלב הצעות אפיליאט, תוכניות שותפים ושלב פרסומות ומודעות מסחריות בבלוגים שלך, זה יניח את היסודות הראשונים שלך להכנסות ורווחים בתור כותב.
במקביל לכתיבת הבלוגים, עבוד על הפרויקט הגדול שלך. הפרויקט הגדול יכול להיות יצירת ספר בהיקף מלא, יצירת ספר ילדים, כתיבת טקסטים לשירים עבור זמרות וזמרים מפורסמים, כתיבת סדרה לטלוויזיה, כתיבת סיפורים קצרים. בנוסף, כתוב ספרי הדרכה אלקטרוניים במגוון נושאים בהיקף של 19 עד 51 עמודים. בוא נתייחס רגע לכתיבת ספר בהיקף מלא. לכל יוצר יש חלום לראות את ספרו על מדף הספרים בחנויות הגדולות. יתרה מזאת ישנו חלום אף יותר גדול לראות את הספר שלו ברשימות רבי המכר. אם זה החלום שלך, אל תוותר עליו. בכל יום כתוב בין עמוד אחד לשני עמודים והתקדם בבטחה עם הספר שלך, אי אפשר לדעת אולי באחד הימים הוא אכן יהפוך להיות רב מכר.
הקם אתר אינטרנט משלך, או אם אין לך תקציב פתח בלוג ייחודי בו תציע את שרותי הכתיבה שלך. הצע כתיבת תכנים ומאמרים עבור בעלי אתרים אחרים, הצע שרותי כתיבת ברכות ואיחולים ייחודיים מותאמים אישית לללקוחות. במקרה זה מומלץ שתכין מראש כמה נוסחים של דרשות לבר מצווה ובת מצווה, תכין כמה ברכות ואיחולים כלליים לחתונה וכ''ו. אם אתה רציני לגבי עשיית כסף מכתיבה הפק כרטיס ביקור מקצועי שמתאר את השרותים שאתה מציע, וכולל כתובת אימייל, כתובת אתר אינטרנט, ומספר טלפון להתקשרות.
תתחיל לראות בעצמך סופר יוצר וכותב מקצועי. זה חשוב מאוד איך אתה תופס את עצמך, אפילו אם עדיין לא עשית שקל אחד ממה שכתבת עד כה, עדיין אתה צריך לחשוב על עצמך באופן הזה. מכיוון שאתה הופך להיות כזה. אף אחד לא צריך לדעת שאתה כותב בזמנך החופשי, תציג את עצמך ככותב במשרה מלאה.
אם אתם בשנות הנעורים ויש לכם כישרון, אני מקנא בכם, יש לכם את הזמן להתפתח ולגדול בתור יוצרים. תתחילו לפתח את הכישרון שלכם, תקראו המון ותכתבו המון, זה בהחלט ישפר את היכולות שלכם.