ליצור הכנסה פסיבית בעבודה מהבית



היום אני רוצה לדבר איתך על שיטה מוכחת ליצור הכנסה פסיבית, וכל זה בעבודה מהבית. השיטה הזאת כל כך עובדת טוב שכמעט כל יזם אינטרנט עושה בה שימוש באופן זה או אחר. 

אם אתה רוצה להרוויח דרך האינטרנט, אתה צריך להבין את היסודות. אדם  מדליק את המחשב שלו, מתחבר לאינטרנט, וגולש אל אתר הבית שמוגדר במחשב האישי שלו. מהו אתר הבית? בבקשה תנחש. ניחשת נכון, אתר גוגל. הוא עורך חיפוש כדי להגיע למידע כלשהו. לדוגמה חסרים לו  מזומנים והוא שמע שאפשר להרוויח מנדלן. הוא מחפש מידע בנושא של איך לעשות כסף מנדלן. מגיע לאתר כלשהו, באתר קיימת אינפורמציה אבל ממליצים לו בחום על ספר ספציפי שנקרא – הדרך הבטוחה לעשות כסף מנדלן. הוא מקליק על ההמלצה ומגיע לעמוד שבו ניתן לרכוש את הספר. כאשר אותו גולש מבצע רכישה, הרי שאותו בעל אתר מרוויח כסף, בעל האתר מקבל עמלה בעבור כל הפנייה שהפכה למכירה. זוהי כמובן רק דוגמה אחת, אנשים מחפשים באינטרנט מידע באינספור תחומים ואינספור נושאים.
השלב הראשון צריך להיות שלב של מחקר וחיפוש. מצא מוצראו שירות כלשהו שאתה רוצה להמליץ עליו לאנשים. זה שלב קריטי וחשוב מכיוון שמוצר טוב עשוי להיות כזה שכמעט מוכר את עצמו ללא מאמצים יתרים, ואילו מוצר גרוע, לא משנה כמה תקדם אותו ותמליץ עליו, לא יימכר ולא יעשה עבורך כסף. השלב הבא הוא להבין מה כותב הגולש הממוצע בגוגל כאשר הוא מחפש את המוצר.
כאשר אתה מבין באילו מילות מפתח ובאילו ביטויים נעשה שימוש, אתה יכול להתחיל לכתוב תוכן העשיר במילות מפתח אלה. הדרך הפשוטה ביותר להבין את האופן בו מחפשים אנשים הוא דרך כלי מילות המפתח של גוגל, פלוס החיפוש הרגיל בגוגל. השילוב של שני הכלים הללו נותן לך מושג יציב.
השלב הבא הוא להעלות את התכנים הללו לאתר אינטרנט משלך או בלוג. ההצעות וההמלצות צריכות להיות משולבות באופן טבעי בתוך התוכן, כך שזה לא ממש נשמע שאתה מוכר ללקוח משהו, ובאמת אתה לא מוכר. כל מה שאתה עושה זה להמליץ, כאשר הגולש מקליק על ההמלצה הוא מגיע אל עמוד המכירה של היצרן, שם בעצם מתבצעת פעולת המכירה. לא כל הגולשים מבצעים רכישה, אבל אחוז מסוים מוצא את ההצעה ואת המוצר מעניינים ומועילים ומחליט לרכוש. כאשר הגולש רוכש אתה מקבל כסף, עמלת מכירה.
תארתי כאן עבורך מודל עסקי פשוט ופופולרי מאוד לעשיית כסף. זוהי דרך שנוקטים בה מיליוני יזמים מכל רחבי הגלובוס כדי ליצור לעצמם הכנסה נוספת, ולעתים אף הכנסה עיקרית דרך האינטרנט