יצירת מסגרת לעבודה מהבית

מדוע כדי לעבוד מהבית צריך ליצור מסגרת עבודה? מכיוון שאם לא תעבוד לפי מסגרת שכזאת אתה תאבד את עצמך בתוך המבוך של האינפורמציה והמשימות שצריך לעשות. הדבר הראשון שעליך לעשות ברגע שהחלטת באיזה תחום יהיה העסק הקטן בעבודה מהבית, הוא בחירת שם. השם של העסק יכול להיגזר מתוך המהות שלו, ולסכם בשלוש- ארבע מילים את מה שהוא מציע ללקוחות. מצד שני השם לא חייב לתאר את מה שהעסק מציע. אתר נענע הוא דוגמה לשם של עסק שאינו מתאר מהו העסק, אבל כאשר אומרים אתר נענע כולם יודעים למה הכוונה, כך גם אתר תפוז. זה לא שאתר תפוז הוא אתר לקניית תפוזים, או מידע אודות תפוז. כולנו יודעים שמדובר באתר תוכן שכולל פורומים ובלוגים. היתרון בבחירת שם שכזה הוא הקליטות של השם והייחודיות שלו. 
מסגרת לעבודה מהבית
דרך נוספת לבחירת שם לעסק היא לעשות שימוש בשם הפרטי או שם המשפחה שלך. זוכר את יוסף מלך השטיחים? זוהי דוגמה טובה לשימוש בשמו של בעל העסק. כך גם בעסק להשכרת רכב שנקרא שלמה סיקסט. כאשר אנשים עושים קניות בסופרמרקט של רמי לוי, הם לא אומרים שהם רכשו בשיווק השקמה אלא אומרים שקנו אצל רמי לוי. שים לב שכאן נעשה שימוש בשם המלא שם האדם כדי ליצור שם לעסק. מה לגבי גינדי החזקות? בדוגמה זו נעשה שימוש בשם המשפחה. השיטה הזאת של שילוב השם בתוך שם העסק היא שיטה חכמה מאוד, מכיוון שאנשים אוהבים לקנות מבן אדם, הם רוצים לדעת שיש "אבא" לעסק, שהם יודעים ממי הם קונים, ואם האדם הזה בונה לעצמו תדמית ציבורית טובה ומשדר הגינות ואמינות, הרי שזה פועל לטובת הצלחת הביזנס.

בחר לוגו לעסק שלך. לוגו הוא סמל מסחרי היוצר זיהוי לעסק, כך שכאשר אנשים מבחינים בו הם מייד יודעים במה מדובר. אתה יכול לעצב בעצמך סמל שכזה באמצעות תוכנת עיצוב, או לבקש ממישהו בעל ידע לעצב עבורך. ברגע שיש לך לוגו, השלב הבה הוא יצירת כרטיסי ביקור. אתה יכול לפנות לבית דפוס כדי שייצר עבורך כרטיס ביקור בסכום של כמה מאות שקלים. מצד שני, אתה יכול לעשות הכול בעצמך, זה די קל ופשוט לעצב כרטיס ביקור, להוסיף לו את הלוגו, ולהדפיס במדפסת צבעונית. ההמלצה כיום היא לרכוש מדפסת לייזר צבעונית. ניתן כיום להשיג מדפסת לייזר צבעונית במחירים מאוד נמוכים, החל מ 700 שקלים. מדפסת כזאת תשתמש אותך לא רק ליצירת כרטיסי ביקור, אלא גם להפקת פליירים וחומרים פרסומיים אחרים אשר יפרסמו ויקדמו את העסק שלך מהבית. אלה הם כלים שיווקים חשובים ביותר שעשויים להגדיל את ההכנסות שלך ולהפוך את העבודה מהבית לרווחית ביותר.