טריקים קטנים לשיפור גדול בעבודה מהבית


שיפור בעבודה מהבית
איך לעבוד מהבית באופן יעיל יותר? ראשית אני מודע לכך שהעמוד תוכן הזה אינו נוצץ ומרתק, אין כאן כותרות בומבסטיות ומרגשות בנוסח, גלה איך להרוויח מהבית 20,000 שקלים בחודש. אבל אל תטעה, מדובר בתוכן חשוב ביותר שתהיה לו השפעה גדולה על העובדה, האם תרוויח כסף מהבית. ובעיקר השפעה על כמה תרוויח. לכן אני ממליץ לך מאוד לקרוא את התוכן היטב, לנסות אותו בעצמך, ליישם אותו, להשתמש בו, ולהטמיע אותו בעבודתך השוטפת. אתה תהיה בהלם איך העבודה שלך תתייעל ותתבצע במהירות מדהימה.

בסופו של דבר איך שלא תסתכל על זה אתה זקוק לתכנים על מנת לייצר הכנסה מהבית. תמיד ניתן לשכור מישהו אחר שיכתוב אותם עבורך, אבל אני לא דוגל בשיטה הזאת, אני חושב שעליך לייצר את התכנים בעצמך, אתה הוא זה שצריך לכתוב את התכנים. אני אחשוף כאן בפניך את סודות העבודה הפרטיים שלי, את הטריקים הקטנים בהם אני משתמש, והטכניקות שפיתחתי כדי להוציא את המקסימום האפשרי. מדובר בשיטות עבודה פשוטות, שהתפתחו והשתכללו תוך כדי עבודה, עד שהגעתי למסקנה, מה הכי טוב, מעשי ויעיל.


אגלה לך כאן את הדרך בה אני מנהל קמפיין מאמרים. אחת המטרות של קמפיין מאמרים היא לקדם את האתר שלך באמצעות לינקים שמצביעים אל האתר שלך. אני עושה את זה כך:

אני פותח קובץ וורד ומגדיר אותו לתצוגה של 110%, לפונט Ariel בגודל 10. מדוע להגדיר כך? מכיוון שהתנסיתי בהגדרות שונות, ואלה הן ההגדרות הטובות ביותר. כאשר תכתוב את המאמרים שלך לתוך קבצים בפורמט זה תגלה שהמאמרים שלך נכנסים יפה מאוד לתוך העמוד. אנו מעוניינים שהמאמר כולו ייכנס בעמוד אחד, הכותרת, התקציר, גוף המאמר, ומילות המפתח. אנו לא מעוניינים שהמאמר או חלקו יגלוש לעמוד השני. מעל הכותרת אני שם את הכתובות המלאות של אתרי המאמרים בהם אני מעוניין לפרסם את המאמר הספציפי. כל מה שנותר לי אחר כך לעשות הוא לגלוש אל אתר המאמרים הרצוי, ולבצע העתק הדבק מתוך העמוד אל השדות המתאימים.



כאשר אתה עובד מהבית אתה צריך לייעל תהליכים. האם אתה מכיר קיצורי מקלדת? אני משתמש בזה כל הזמן, וזה מייעל בעשרות אחוזים את עבודתי ואת היעילות והמהירות בה אני משיג תוצאות. איך להגיע לעמוד ספציפי בתוך מסמך הוורד במהירות שיא? לדוגמה אם יש לי קובץ וורד שמכיל 50 עמודים, ואני מעוניין להגיע למאמר שנמצא בעמוד 22, אני לא גולל ומחפש את העמוד (מה שלוקח זמן), אלא לוחץ על צרוף המקשים במקלדת Ctrl + G (כלומר מחזיק את מקש Ctrl לחוץ ולוחץ על G) בחלון שנפתח מקליד 22, אנטר. בקלות ובמהירות אני מגיע לעמוד הרצוי. אגב אם אתה קורא ספר בפורמט PDF הטריק הזה עובד היטב גם פה, צרוף המקשים Ctrl+G יביא אותך בדיוק אל העמוד אליו אתה מעוניין להגיע. אין לי מושג איך הייתי מסתדר בלי צרוף המקשים הזה.
דבר נוסף, לעתים אתה צריך למזער את כל החלונות הפתוחים במסך, במקום למזער כל חלון בנפרד, אתה יכול לבצע במקלדת את צרוף המקשים הבא: להחזיק את המקש בצורה של חלון (המקש נמצא במקלדת ליד מקש Ctrl) ולהוסיף את מקש M. ישנם עוד טריקים ועוד קיצורים אשר עושים את החיים הרבה יותר קלים. עשה בהם שימוש ותראה איך התוצאות שלך משתפרות פלאים.