מדוע יש אנשים שלא מצליחים להרוויח כסף בעבודה מהבית

כיום כבר ידוע וברור מעל לכל ספק שיש מיליוני אנשים מכל רחבי העולם שמרוויחים כסף בעבודה מהבית, ודרך האינטרנט. יתרה מזאת, בכל שנה נוספים עוד ועוד אנשים חדשים ויזמים חדשים שעושים כסף ישירות מהפלטפורמה הזאת. כאשר בעל חנות למוצרי חשמל מחליט לאפשר ללקוחותיו לרכוש ממנו מוצרים דרך אתר אינטרנט שהוא הקים, אז בעצם כל שהוא עשה היה להרחיב את הפעילות הקיימת שלו, כלומר את החנות הפיזית, למדיה נוספת, שהיא האינטרנט. אך אנו מדברים כאן על מיליוני אנשים שמתפרנסים היטב בעבודה מהבית באמצעות האינטרנט ללא תשתית מוקדמת בעולם הפיזי. אלה הם אנשים שלא היתה להם חנות כלשהי, או עסק פיזי כלשהו. מדובר באנשים שבנו לעצמם ביזנס מהבית במו ידיהם, והשיקו עסקים בעולם הווירטואלי.

תוכנית הקסם להרוויח אלפי דולרים ביום
אם זה כך, מדוע עדיין יש כל כך הרבה אנשים שרוצים להרוויח כסף במדיה זו ובכל זאת לא מצליחים לעשות זאת? אנו מייד נעבור על הסיבה האמיתית, אך היא די פשוטה. למעשה גם האנשים שכן מצליחים, וגם אלה שלא, שניהם עושים מאמצים, עוברים דרך ארוכה, ואף מטפסים מעלה. ההבדל ביניהם הוא שאלה שלא מצליחים אמנם מתחילים לטפס, אך הם לא הציבו את הסולם שלהם על הקיר הנכון. אתה מבין, זה לא מספיק רק לטפס, צריך לדעת להיות מספיק חכם להניח את הסולם על הקיר הנכון. אחרת כל מלאכת הטיפוס חסרת תועלת ותוחלת. זוהי בעצם הסיבה האמיתית לכך שעדיין יש הרבה אנשים שלא מצליחים להרוויח כסף באינטרנט.


יש בשוק כל כך הרבה מוצרי אינפורמציה שטוענים שהם פיצחו את הקוד איך לעבוד מהבית ולהרוויח טונות של כסף. אם נרשמת לכמה הצעות מסוג זה, והשארת להם את כתובת האימייל שלך, אז אני מוכן להתערב שקיבלת בתיבת האימייל שלך הבטחות להכנסות בסכומים אסטרונומיים. לדוגמה הצעה שמדברת על להרוויח עד 7,515 דולר ביום. ההצעות מופיעות בווריאציות כאלה ואחרות, אבל תשים לב שבסופו של דבר תמיד אתה מסיים מול עמוד מאובטח שבו אתה נדרש להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלך ולרכוש את הספר או סדרת סרטוני וידיאו, ב 29 דולר, 47 דולר, 99 דולר, או יותר.


ההצעות הללו בדרך כלל מלוות בעמודי מכירה ושכנוע, אשר נהגו ועוצבו על ידי מומחים, שיודעים ללחוץ על הכפתורים הנכונים כדי להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה ולגרום לו לבצע רכישה. הנוסח של עמודי המכירה הללו הוא משהו כמו, "עזוב כל מה שאתה עושה ברגע זה, אפילו אל תיגע בעכבר, הזמן קצר, ואתה כבר עומד לפספס את זה, אז כדאי שתמהר. בקרוב עמוד זה יוסר ולא תהיה לך הזדמנות חוזרת." ואני שואל, לפספס מה? הזדמנות חוזרת למה? לרכוש עוד מוצר חסר תועלת? האם אתה באמת מאמין שאם תרכוש את התוכנית הזאת ב 47 דולר, תהיה מסוגל להרוויח 7,515 דולר, כפי שהם טוענים? אשרי המאמין, אבל מסתבר שהרבה מאוד אנשים כן רוצים להאמין, אחרת איך ניתן להסביר שהתוכנית הזאת היא רב מכר באתר קליק בנק? רבים מתפתים לעסקאות הללו, מתוך תקווה שאם ירכשו את הספרים הללו, או את התוכניות הללו שמבטיחות להם להרוויח המון כסף, אז הם יעלו על גל ההצלחה.