להגדיל את הרווחים בעבודה מהבית

אחת השיטות שבה נוקטים האנשים המצליחים ביותר בעבודה מהבית היא שיטת אאוטסורסינג (מיקור חוץ). בעסק המופעל מהבית יש המון דברים ומשימות שצריכים להתבצע על מנת שהעסק ינסוק אל על ויעשה כסף רציני. בעיקר בהתחלה כאשר עדיין דבר לא קיים, ומקימים את העסק בעבודה מהבית ממש מאפס, מנקודת ההתחלה. עסקים גדולים כבר מזמן למדו להשתמש בשיטה הזאת, על מנת להגדיל את הרווחים שלהם. אך לאחרונה גם אנשים שעובדים מהבית למדו לנצל את השיטה לתועלתם, כדי למנף את העסק.
מיקור חוץ להגדלת הרווחים
השיטה מבוססת על כך שלא בכל העולם מרוויחים אותו הדבר. זוהי הסיבה שיצרני מכשירי חשמל מעדיפים להניח למדינות כמו הונג קונג וסין לייצר את המוצרים שלהן. כך גם חברות אופנה אשר משתמשות בשיטת האאוטסורסינג על מנת להוזיל עלויות ייצור. כוח העבודה במדינות אלה זול מאוד. השכר הממוצע בסין עומד על כ 400$ בחודש, וניתן להשיג עובדים בשכר הרבה יותר נמוך מזה. אם הם ירצו לייצר בדיוק את אותו המוצר במדינה שלהם (ארצות הברית למשל), אז עלות הייצור תהיה אדירה, מכיוון שהשכר הממוצע בארצות הברית מעל 6,000 $ בחודש.


דרך נוספת עבור ישראלים שעובדים מהבית למנף את עסקיהם היא באמצעות שימוש במיקור חוץ, היא לשלם לישראלים שיבצעו עבורם את העבודה. כל שעליך לעשות הוא להגדיר את המשימה ולתת הוראות והנחיות לביצוע. אתה תתפלא כמה אנשי מקצוע נהדרים, יש שם בחוץ, שמוכנים לבצע עבורך כמעט כל משימה בתמורה לסכומים קטנים. יש סטודנטים חרוצים ומוכשרים שזקוקים לכסף, ויבצעו עבורך עבודה יוצאת מן הכלל. אתה מגיש את הצעת העבודה לאתר, ופונה לעיסוקיך. אתה אפילו יכול להיות באותו הזמן בחופשה או בחוף הים, וכשתחזור הביתה העבודה תמתין לך בתיבת האימייל שלך מבוצעת, מושלמת ומוכנה.



היתרון הוא שאין בינך לבין מבצע המשימה יחסי עובד מעביד. אתה לא צריך לשלם בגינו מיסים כלשהם, או לתת לו ימי חופשה. אתה לא חייב לו שום תנאים סוציאליים. הדבר היחידי הוא שאתה משלם לאתר סכום צנוע תמורת ביצוע העבודה. זוהי טכניקה מעולה להגדיל ולמנף את העסקים שלך. למרות שאתה עובד מהבית לבדך, זה מעצים את העסק שלך, זה כאילו שיש לך עסק עם עובדים. אתה לא משלם על כל יום שחולף, אלא משלם אך ורק על תוצאות בפועל. במידה שאתה לא מרוצה מהתוצאה אתה בהחלט יכול לפנות אל האתר ולומר שאינך שבע רצון. האתר ידאג לכך שמישהו אחר, מקצועי יותר יבצע עבורך את העבודה, ולא יחייב אותך בתוספת מחיר. מדוע האתר יעשה זאת? מכיוון שאתה לקוח שלו, והוא מעוניין שתהיה שבע רצון, ותמסור לו עבודות נוספות, ומשימות נוספות.


כאשר אתה מוסר משימה או פרויקט לביצוע, באתר המשימות, תגדיר את מסגרת הזמן, קבע דד ליין לסיום ביצוע הפרויקט. כלומר עד מתי העבודה צריכה להיות מוכנה. תשאיר את האימייל שלך למקרה שמבצע המשימה ירצה לתקשר עמך ולהבהיר משהו בקשר לביצוע.



איזה משימות מתאימות לאאוטסורסינג? כתיבת מאמרים מקוריים, תכנות, בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום אתרים, תרגום מאמרים מעברית לאנגלית, ולהפך, מאנגלית לעברית. אחד הדברים שבעלי אתרים עושים על מנת להגדיל את הרווחים, הוא לתרגם את האתר שלהם לשפה האנגלית. זוהי שיטה נפלאה להגיע לקהל העולמי דוברי האנגלית, עם פוטנציאל של מאות מיליוני גולשים מכל רחבי העולם. השיטה היא לתרגם את האתר לאנגלית ובכך להגדיל את היקף ההכנסות באופן ניכר. אם אתה מוסר משימה של עיצוב אתר אינטרנט, בהנחיות שאתה מוסר לגבי עיצוב האתר, צרף מספר כתובות של אתרים לדוגמה, שאתה מעוניין שהאתר שלך יהיה בקונספט עיצובי דומה להם. כך מקבל המשימה יקבל מושג מוצק וברור לגבי הכיוון שאליו אתה חותר.