עבודה מהבית וטכנולוגיה



טכנולוגיה ועבודה מהבית
מדוע אדם שעובד מהבית צריך לשלוט בטכנולוגיה? האם אתה אדם שמסתדר טוב עם מחשבים, מדפסות, פקסים, ובכלל עם טכנולוגיה? אם כן, הרי ש יהיה לך הרבה יותר קל לעבוד מהבית, ובכלל להפעיל עסק מהבית, מאשר אדם שאינו טכנולוגי. יחד עם זאת, טכנולוגיה זה משהו שבהחלט ניתן ללמוד, ואני יכול להעיד על עצמי. עד גיל 23 בכלל לא ידעתי אפילו איך מדליקים מחשב, אך לפני כ 15 שנים עשיתי קורס טכנאי מחשבים ולמדתי המון אודות מחשבים. אני רוצה לומר לך שאת מרבית הידע שאני מחזיק כיום בנושא לא קיבלתי מהקורס הזה לטכנאי מחשבים, אלא מתוך הניסיון שצברתי בחיי המקצועיים אחרי הקורס ובשעות הטיסה שעברתי בנושא. הקורס הזה העניק לי את הכלים הבסיסיים ואת הגישה למחשב, למדתי הרבה מאוד דברים חשובים, אבל מעל הכול לימודי המחשבים העניקו לי ביטחון עצמי בכל הנוגע לטכנולוגיה, הבנתי שזה לא כזה מפחיד, ושבהחלט ניתן להסתדר. למדתי להתקין תוכנות, לפתור תקלות במחשבים ובמדפסות. למדתי להוסיף זיכרון פנימי למחשב, וצברתי המון ניסיון בתחום. אני חושב שאנשים שאינם בקיאים במחשבים יכולים ללמוד המון מהדוגמה שלי, ולא לחשוש מהטכנולוגיה.


במהלך עבודתך מהבית אתה תיתקל בכל מיני מצבים. פתאום דפים ייתקעו במדפסת, המחשב לא יעלה, או סתם לא תצליח להתחבר אל רשת האינטרנט. אתה תצטרך לבצע גיבויים למסמכים אלקטרוניים, לאתר האינטרנט שלך, להתקין ולעדכן תוכנות . האם יש לך יו פי אס? מדובר במכשיר שנכנס לפעולה כאשר אספקת החשמל נפסקת, ושומר על המחשב שלך דולק, כך שבמקרה של הפסקת חשמל, המחשב יישאר מוגן. אחד הגורמים העיקריים לנפילתם של הדיסקים הקשיחים במחשב הוא הפסקות חשמל ושיבושים במערכת החשמל.



אם תצטרך בכל פעם שמשהו קטן לא עובד להזמין טכנאי מחשבים שיטפל לך בבעיה, אז אתה עצמך תהיה בבעיה, כי הרבה מאוד מהכסף שתרוויח בעבודה מהבית, יתבזבז על שירותים של טכנאי מחשבים ומדפסות. לא רק זה שתצטרך להוציא כסף רב על טכנאי, אלא שגם תפסיד זמן יקר. אתה מבין, אם יש תקלה פשוטה שאתה מסוגל להתגבר עליה במהירות וביעילות, בכוחות עצמך, אז תוך דקות בודדות אתה חוזר לעבודה סדירה מהבית, ומשלים את המשימות היומיות שהצבת לעצמך. מצד שני, אם אתה נאלץ להמתין לגורם חיצוני שיגיע לביתך לספק לך שירות, אתה עלול לגלות שזה יכול לקחת כמה שעות, ואלה הן שעות עבודה אבודות ומבוזבזות.


אז בעצם העצה כאן היא ללמוד ולהרחיב את ההשכלה. אם אתה זקוק לקורס במחשבים אל תהסס להירשם ולשפר את הידע שלך בנושא, אתה אחר כך תודה לעצמך על כך שעשית את הצעד הזה. זוהי הרגשה נפלאה לדעת להתגבר על תקלות ולהחזיר מהר את הדברים למסלולם.