לעבוד מהבית כאיש עסקים

אחד הדברים שקשה להסביר לאנשים הוא את ההבדל בין אדם שעובד לבין איש עסקים. אולי קשה להסביר את זה מכיוון שמדובר בתפיסת עולם ובגישה פיננסית שונה. יש הרבה מאוד דברים שבהם אתה יכול להעסיק את עצמך ולמלא את זמנך, למעשה הזמן עף כל כך מהר שאתה אפילו לא מרגיש, ומהר מאוד אתה מוצא את עצמך בסוף השבוע, ואומר לעצמך, הנה עבר עוד שבוע. אם אתה נהנה מהעבודה שאתה עושה אז יש לך יתרון גדול, אבל אני רוצה להזמין אותך להסתכל על הדברים באופן קצת שונה. הסיבה הראשונה לכך שאתה עובד מהבית היא כדי להרוויח כסף, לעשות כסף, להגדיל את החשבון הבנק שלך.



אולי זה נשמע מובן מאליו, אז למה כל כך הרבה אנשים שעובדים מהבית לא מתנהגים בהתאם להנחת היסוד הזאת. למה אני מתכוון? איש עסקים אמיתי לא מנקה בעצמו את המשרד, הוא לא מטאטא את הרצפה. איש עסקים אמיתי שמכוונן את עצמו לעשיית כסף, אינו יושב בעצמו וכותב את הדוחות. אם ניקח את זה אל האינטרנט, אז אני רוצה לומר לך שבעלי האתרים המצליחים ביותר, לא הם בעצמם כותבים את התכנים, הם שוכרים אנשים אחרים שיעשו את זה בשבילם. אז מה בעצם הם עושים? הם מנהלים את הדברים ממעוף הציפור, הם מסתכלים תמיד איך להרוויח יותר כסף. אני רוצה לתת לך כלי פשוט שיעזור לך להרוויח יותר כסף בעבודתך מהבית. זה כל כך פשוט שאתה יכול להשתמש בזה כבר בדקות הקרובות, ולראות כיצד זה משפיע על התוצאות שלך, וכיצד זה מגדיל את הרווחים שלך.


כאשר אתה עובד, תעצור בכל שעה עגולה ותשאל את עצמך את השאלה הבאה: "מה הן הפעולות שאני יכול לעשות עכשיו, ממש ברגע זה, כדי להגדיל את הרווחים שלי?" זאת שאלה פשוטה אך מכילה בתוכה כל כך הרבה אמת וכל כך הרבה עוצמה. אתה פתאום תבין שלשבת שעות ארוכות ולכתוב מאמרים לאתר שלך, זה לא מה שיעשה לך את הכסף. שים לב אני לא אומר שהמאמרים עצמם לא יעשו כסף, כי במאמרים ותכנים איכותיים יש את הפוטנציאל לעשות כסף, אני רק אומר שאם אתה רוצה להיות איש עסקים אמיתי עליך לבצע פעולות שמפעילות אנשים אחרים כדי להשיג את התוצאות שאתה רוצה להשיג.



בוא נסתכל על דוגמה שתמחיש את העניין. גם לימור וגם דליה הקימו אתר בנושא של דיאטה ותזונה נכונה. לימור עובדת בכל יום אחרי יום העבודה הרגיל שלה, ומקדישה כשעתיים כדי לכתוב מאמר אחד בנושא של דיאטות. היא משקיעה גם בסופי שבוע שעות ארוכות בעיצוב האתר שלך, והיא גם מצלמת תמונות עבור האתר שלה. למעשה היא כל כך עסוקה בפרויקט הזה שאין לה זמן לבלות עם המשפחה שלה, הילדים בקושי רואים אותה, ובעלה מתלונן שהיא לא מקדישה לו מספיק זמן. אך לבסוף היא מצליחה להעלות לאוויר אתר יפה בנושא של דיאטה, אתר הכולל עשרים עמודים. לקח לה ארבעים שעות לכתוב את התכנים, פלוס עוד חמש עשרה שעות כדי לעצב את האתר ולצלם תמונות מתאימות. סך הכול לימור השקיעה יותר מ 55 שעות עבודה באתר הזה.



דליה לעומת זאת, אף היא העלתה לאינטרנט אתר בנושא של דיאטה ותזונה, אף הוא בהיקף של 20 עמודי אינטרנט, אלא שדליה היא אשת עסקים וככזאת היא שכרה אנשים שיכתבו עבורה את האתר, היא עשתה סקר מחירים, ניהלה משא ומתן לגבי מה שהיא מוכנה לשלם, והתוצאה היתה שכל הוצאות האתר הסתכמו בסכום של רק 700 שקלים. עכשיו אם נפרוט את זה, אז לימור עבדה 55 שעות כדי לחסוך 700 שקלים, כלומר לימור עבדה עבור סכום של קצת יותר מ 12 שקלים לשעה. סכום מגוחך לכל הדעות. אבל זה מילא, כמה אתרים אתה חושב שלימור תוכל להעלות לאינטרנט? אולי אחד בשנה. דליה לעומת זאת, בשיטה שלה מעלה בכל חודש עוד אתר אחד לאינטרנט, האתרים שלה מצליחים ותוך זמן קצר מאוד מכסים את ההשקעה ומתחילים להרוויח עבורה מזומנים.