התפיסה המוטעית בעבודה מהבית

עבודה מהבית
קיימות אופציות רבות לעבודות מהבית, ולעשיית כסף, אך מרבית האנשים שמביעים רצון לעבוד מהבית עושים שגיאה קריטית. השגיאה נעוצה בתפיסה מוטעית של הרבה מאוד אנשים לגבי עבודה מהבית. לא משנה אם תבחר לעשות כסף ממכירות באיביי, או בשיווק תוכניות שותפים באינטרנט. לא משנה אם תבחר להרוויח מכתיבת תכנים לאתרים ובלוגים, או מתרגומים, עליך להיות מודע לאמת אחת.


נכון שהאינטרנט הוא הפלטפורמה האידאלית למי שמעוניין לבצע עבודה מביתו, יחד עם זאת האינטרנט אינו סביבת עבודה מסורתית רגילה. אנשים רבים התרגלו לכך שהם קמים בבוקר יוצאים מהבית והולכים לעבודה. הם עובדים בעבור מישהו. הם מחתימים כרטיס בכניסה למקום העבודה, וכרטיס ביציאה, ומקבלים תלוש משכורת והעברה לבנק של משכורת חודשית. הם רגילים שהם מקבלים כסף בעבור השעות שהם נמצאים בעבודה. אם נבדוק לעומק במקומות עבודה רבים ובמשרדים שונים נגלה יש אנשים שעושים יותר ויש אנשים שעושים פחות. למעשה נתקלתי כבר בשני אנשים שמרוויחים את אותם הסכומים כאשר האחד משקיע את נשמתו ואילו השני מסתובב ונהנה מהחיים, ובקושי מקדיש שעה אחת לעבודה עצמה, ולמרבה הפלא שניהם מקבלים את אותה המשכורת. למה? כי כך בנוי המודל העסקי של העולם הישן, משכורת חודשית תמורת שמונה שעות ביום, ארבעים שעות בשבוע. אם אתה מחפש עבודה מהבית, לעבוד בעבור מישהו אחר, אז הסיכויים שלך קטנים יותר למצוא לעצמך ג'וב שכזה. יותר מדי אנשים פונים אליי ומבקשים לעבוד אצלי מהבית. הם פשוט רוצים שאני אתן להם כמה משימות פשוטות לבצע, ואשלם להם משכורת חודשית. השאלה הראשונה שאני שומע היא כמה כסף אפשר להרוויח בעבודה מהבית, או מהי המשכורת שאפשר לקבל בעבודה ממקום המגורים.



אני לא אומר שזה לא קיים ולא אפשרי, אך האינטרנט הוא מדיה המעודדת יזמות. אתה יכול להרוויח כסף מיוזמות שלך, זה לא שמישהו שוכר את שירותיך ומשלם לך כסף תמורת השעות שאתה מבלה מול המחשב. אתה תרוויח מתוך האינטרנט, מתוך העסקים שלך, כסף הנגזר מתוך הפעילות שלך. האינטרנט הוא עולם מעשי הוא לא משלם לפי שעות, הוא משלם לפי תוצאות. זוהי גם הסיבה שהדוגמה שנתתי קודם לגבי שני עובדים שמרוויחים אותו הדבר, אבל אחד עובד והשני מסתלבט, לא קיימים כאן. זה יכול להתקיים בעולם הכלכלי הרגיל המסורתי, שבו אנשים מגיעים למקום עבודה, לארגון המשלם להם תמורת הזמן שלהם. בעבודה מהבית, אף אחד לא משלם לך באופן ישיר עבור הזמן שלך, אלא בעבור התוצאות שאתה משיג. אם אתה מבין את הלוגיקה הזאת, אז אתה כבר בדרך הנכונה.