עסק וירטואלי מהבית

האם היית רוצה שיהיה לך עסק וירטואלי מהבית? עסק קטן העובד מהבית. הסיבה שאנשים מקימים עסקים, היא כדי לעשות כסף. למעשה הסיבה שאנשים יוצאים בכלל לעבודה היא כדי להרוויח כסף. זה נשמע מאוד בסיסי ופשוט, אך מהו בסופו של דבר רווח? הרווחים הם כל הכסף שהצלחנו לקבל בחודש ספציפי פחות ההוצאות שלנו. אם אתה מוכר מוצרים, אז הרווח שלך על כל מוצר אחד הוא ההפרש בין המחיר בו קנית את המוצר לבין המחיר בו אתה מוכר את המוצר. אבל האם זה נגמר שם? אם קניתי חבילת מחברות מנייר ממוחזר במחיר של שקל אחד, ומכרתי אותן במחיר של 5 שקלים, כמה הרווחתי? ניתן לומר שהרווחתי 4 שקלים, שזה ההפרש בין מחיר הקנייה לבין מחיר המכירה, אך יש הוצאות נוספות לעסק. כיצד ההוצאות הללו מחושבות? ובכן, הרווח של ה 4 שקלים בדוגמה, הוא רווח ברוטו.
הקמת עסק מהבית
בניית עסק וירטואלי מהבית, מתחיל בהקמת אתר אינטרנט, כזה שמכניס כסף בכל יום ויום. האתר שלך יכול להוות את מקור הכסף עצמו, או שיכול להוות אתר אשר מזרים לך לקוחות אל העסק שלך מהבית. להתחיל לעשות כסף מהבית מתחיל בתפיסה שלך. יש אנשים שזה נראה להם טבעי, אך יש אנשים שעבורם זה נשמע כמעט לא מציאותי. כמו בכל דבר בחיים גם כאן יש עניין מנטלי. להרוויח כסף בעבודה מהבית, זה עניין של עסק לכל דבר, אולי עסק קטן, אבל עדיין עסק, כזה שמרוויח כסף.


עסק וירטואלי אומר שאתה לא חייב לעבוד מהבית, אתה יכול לעבוד מהסניף הקרוב של ארומה, או מבית קפה אחר, אתה יכול לשבת בגן העיר, ולעבוד בעסק שלך. כמובן שבמקרה זה תזדקק למחשב נייד עם כרטיס רשת אלחוטי. כאשר העסק הוירטואלי שלך ממריא ויוצא לדרך, לאחר זמן מה יגיעו גם הרווחים. יש נטייה של אנשים רבים העובדים מהבית להשקיע בהתחלה הרבה מאוד בעסק שלהם, עד שהוא כבר מתחיל להרוויח, ואז הם משקיעים עוד קצת, לאחר חצי שנה או שנה, הם פשוט עוברים לתחזק את מה שיש. כלומר הם מרגישים שהגיעו ליעד, הגיעו למטרה, הכסף נכנס, ואין צורך לעשות מאמצים נוספים. הבעיה היא שהגרף לא תמיד נמצא רק בכיוון עלייה, כמו בבורסה שיש ימים של עליות ויש ימים של ירידות כך זה גם בעסקי האינטרנט. אחד הדברים שמונע ממרבית העסקים הקטנים להגדיל את הרווחים שלהם הוא תסמונת ה "אני כבר יודע". אתה מבין, אדם שכבר עבר כברת דרך כלשהי, השיק עסק ועבד מהבית בעסק שלו פרק זמן של קרוב לשנה, מרגיש שהוא יודע המון, הוא מרגיש שאין לו כבר מה ללמוד עוד, ושגם אין צורך לעשות זאת, וזוהי שגיאה חמורה של הרבה מאוד אנשים. למעשה האנשים הללו, שבאים בגישה של אני כבר יודע, משאירים כסף על הרצפה.



תמיד יש מקום לשיפור, בכל עסק ניתן לייעל ולהגדיל רווחים, בכל עסק ניתן להפעיל שיטות קידום חדשות, ואסטרטגיות שלא ננקטו בעבר, אולי שיתופי פעולה עם אנשים אחרים העובדים מהבית. נכון אתה כבר יודע לא מעט, והצלחת להקים עסק מצליח, זה לא מעט ואני מעריך את זה מאוד. היה לך את האומץ לצאת למסע הזה. יחד עם זאת אם לא תפתח את העסק אתה עלול באחד הימים לגלות שהבאר התייבשה.