עבודה מהבית ביצירת תכנים לאינטרנט

כיצד עבודה מהבית ביצירת תכנים עשויה להכניס לנו כסף

 

האינטרנט הוא הזירה האולטימטיבית לתכנים. תחשוב על זה לרגע אחד, אילו היינו שואבים החוצה את התכנים מתוך האינטרנט, הרי שזאת לא היתה סביבה כל כך אטרקטיבית. אינטרנט בלי תכנים זה כמו זמר שעומד על במה בהיכל התרבות מול קהל גדול, אך מהרמקולים לא נשמע דבר.
עבודה מהבית - יצירת תכנים
הביקוש לתכנים הוא בשורה טובה עבורך, מכיוון שהדבר מהווה הזדמנות למלא את הביקוש ולעשות מזה כסף.  איך אפשר לנצל את ההזדמנות הזאת, ולעבוד מהבית ביצירת תכנים? למעשה קיימות  שתי אפשרויות. האחת היא שאתה עצמך תכתוב את התכנים, והשנייה היא שתעסיק אנשים אחרים, או שתשלם לאחרים כדי שיכתבו תכנים מקוריים עבורך. כך או כך אתה הופך להיות סוחר בתכנים. אתה בעצם יוצר חבילות של תכנים ומוכר אותם לבעלי אתרים, ולאנשים שרוצים לעשות כסף באינטרנט. אם אינך מוכשר בכתיבה או שאין לך את הסבלנות לשבת ולכתוב עדיין אתה יכול להיכנס לתחום זה, לרכוש תכנים מוכנים, ליצור חבילות תוכן ולמכור אותם ברווח.
הרעיון הוא ליצור חבילות תוכן החופשיים מזכויות יוצרים, כלומר כל מי שרוכש את החבילות הללו, רשאי לעשות בהם כל שימוש. אתה מגביל לגבי כל חבילה כזאת מכירה של עד 50 עותקים, כדי להימנע מהצפה של התכנים ברשת וכדי לא לפגוע במי שרוכש את החבילות.
היתרון הגדול ביותר הוא שאתה מחליט בעצמך מראש באיזה תחומים אתה מעוניין לכתוב וליצור את התכנים. אתה יכול לכתוב מאמרים בנושא של ירידה במשקל,עצות לדייטים,הריון ותינוקות,אילוף כלבים,שיווק באינטרנט,השקעות נדלן,גינון, מתכונים לאוכל ועוד.
חבילת תוכן של 10 מאמרים מקוריים יכולה להימכר בסכום של 100 שקלים, כאשר אתה מוכר את אותה החבילה לעד 50 לקוחות, כלומר החבילה הזאת יכולה לחולל עבורך הכנסה של עד  5000 שקלים. זה נשמע די טוב לכתוב עשרה מאמרים ולקבל עבורם 5000 שקלים. יחד עם זאת עליך לקחת בחשבון שאתה גם צריך לשווק את החבילות הללו, ולהביא אותן לידיעת בעלי האתרים, ויזמי האינטרנט השונים.
כאשר מדובר במוצר מסוג זה, תמיד תמליץ לרוכש לבצע שכתוב של חלק מהחומר הכתוב, וזה כדי לשמור אותו רענן כלפי מנועי החיפוש. הרי בסופו של דבר יש עוד כמה עשרות יזמים שרוכשים את אותה החבילה ממש. תמיד תצרף קובץ PDF עם התוכן אבל גם קובץ וורד, המאפשר עריכה מלאה של התוכן. מכיוון שאתה מוכר את אותה החבילה לעשרות אנשים שונים, אז אתה יכול להרשות לעצמך לגבות סכום נמוך של 10 שקלים בעבור מאמר אחד, כך שחבילה מושלמת של 10 מאמרים, נמכרת ב 100 שקלים בלבד.