לעבוד מהבית בכיף ולמשוך כסף מהאינטרנט

האינטרנט מאפשר אינספור אופציות להרוויח כסף, אך אני מוכרח לומר שאצלי זה התחיל בשביל הכיף. כך לשם ההנאה העניין והסקרנות התחלתי לבנות כמה אתרים ובלוגים ברשת האינטרנט. היתרון הגדול ביותר בעיני הוא העבודה מהבית. אני מאוד אוהב לעבוד מהבית וזה היה מדהים להבין שאני בפועל מרוויח כאן כסף. זה לא משנה שבהתחלה הגיעו טפטופים של כמה עשרות דולרים, אבל הטפטופים הללו רק הלכו והתגברו עם הזמן, והפכו למאות דולרים, וכן הלאה. 
לעבוד מהבית
פתאום התחלתי להבין שזאת אופציה די טובה לעבודה מהבית דרך רשת האינטרנט. הבנתי שניתן ממש לייסד עסק אמיתי באינטרנט. מה שבעצם הבנתי הוא שבכל פעם שחסר לי כסף, ואני רוצה להשלים הכנסה, כל מה שעליי לעשות הוא להתיישב בחדרי הפרטי מול המחשב האישי שלי, להתחבר לרשת האינטרנט, ולהתחיל לבצע פעולות שיקדמו את העסק שלי באינטרנט ויחוללו עבורי כסף.
יש אנשים שבנו אימפרייה מצליחה אך ורק מכתיבת בלוגים, אחרים בנו אימפריית אינטרנט מאתרים מצליחים, ויש כאלה שמחזיקים בידם אתר אחד בלבד, אבל כזה שמושך אלפי גולשים מדי יום, ומייצר עבורם הכנסה יוצאת מן הכלל.
אולי זה נשמע מאוד פשוט, להקים בלוג ולהרוויח ממנו כסף. אבל אני רוצה לומר לך כאן ועכשיו שזה מעורב בהרבה מאוד תחכום. יש הרבה קומפוננטים והרבה מרכיבים שיוצרים בלוג מצליח שבפועל עושה כסף. זה מתחיל באיתור הנישה הנכונה, כזאת שמגלמת בקרבה פוטנציאל לרווחים גבוהים, וכולל מיומנויות של חיפוש מילות מפתח וביטויי מפתח נכונים, בחירת המוצרים הנכונים לשיווק, או לחילופין יצירת מוצר המידע הנכון. מעבר לכך יש להבין כיצד להציג את המוצרים שאתה מקדם בפני הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שלך.
לא יזיק גם להבין קצת בקידום האתרים, ולדעת איך ליצור תנופה לאתרים והבלוגים שלך, כך שיתקדמו בתוצאות החיפוש בגוגל. קידום אתרים זאת אומנות בפני עצמה, ודורשות מיומנויות גבוהות. יחד עם זאת אין זה אומר  שאתה לא יכול לעשות את זה. אפילו אם תעשה רק 50% ממה שעושה מקדם אתרים מקצועי, אתה תזניק את עסקיך האינטרנטיים כמו חץ מקשת. היתרון לקדם לבד הוא שאתה יכול לבצע את זה בכל יום לאורך תקופה ארוכה, כאשר אתה משלם למקדם אתרים מקצועי אתה לא יכול להרשות לעצמך לשלם לו ליותר מכמה חודשים. אבל כאשר אתה מבצע את העבודה, אז זאת יכולה להיות פעולה המתמשכת לאורך השנה כולה. כאשר אתה מתחיל לחלוש על השוק בנישה בה אתה עוסק, הרי שאתה מתחיל להרוויח כסף רציני.