4 עקרונות החיוניים להצליח בעבודה מהבית לאורך שנים

כבר עכשיו ישנם יזמים שמקימים עסקים מהבית הפרטי שלהם. אם גם אתה מעוניין לעבוד מהבית ולהרוויח מפרי עמלך, להלן ארבע עצות טובות שיעזרו לך להצליח במשימה.
להרוויח בעבודה מהבית
 1 בנה עסק לטווח הארוך – אני יודע שאתה רוצה להתחיל ולהרוויח כסף כבר היום, אבל יותר חשוב מזה הוא שהרווחים שלך יתמשכו לאורך שנים, ולא יהיו אירוע קצר. לדוגמה, אם אתה מתכוון להקים עסק שמתפרנס מפרסומות באתרי אינטרנט, כדאי שתתמקד בהקמת אתרי אינטרנט נצחיים בנושאים שתמיד יהיו אקטואליים ורלוונטיים כמו פיננסים, עשיית כסף, דייטינג, ירידה במשקל,נדלן, וכדומה. אלה הן רק כמה דוגמאות לנושאים שתמיד יהיו רלוונטיים. אבל אם אתה הולך לבסס אתר אינטרנט על תוכנית טלוויזיה בת חלוף, דע שהתוכנית תיגמר והעניין באתר הזה ייגמר באותה המהירות שהתוכנית תרד מהמסכים של הצופים.
2 כתוב את המטרות שלך – אל תדלג על השלב הזה, מכיוון שזה שלב חשוב מאוד להתקדמותך, ולהצלחתך בעבודה מהבית. כתוב מהן המטרות העסקיות שלך לעוד 5 שנים. לדוגמה, תוך חמש שנים אני רוצה להרוויח מיליון שקלים בעבודתי מהבית. כתוב מטרות ביניים.  מטרה לעוד שנה, מטרה לששת החודשים הקרובים, ומטרה לחודש הקרוב. לדוגמה, תוך חודש לקבל החלטה אילו אתרים להקים. תוך שישה חודשים לכתוב תכנים ל 5 אתרי אינטרנט. תוך שנה להשלים הקמה של 10 אתרי אינטרנט.
3 תבין את השוק בו אתה פועל – עליך לעשות סיעור מוחות עם אדם נוסף או לשבת עם עצמך ולהשיב על כמה שאלות אשר יבהירו לך באיזה שוק אתה פועל ולמי בעצם אתה פונה. מי הוא הלקוח הממוצע שלך, מי הוא קהל היעד שלך, למי אתה פונה, אל מי אתה מדבר? האם האתרים שלך פונים לפלח אוכלוסייה של נוער או של אנשים בגילאי 25 עד 40 ? אולי לנשים בהריון? מי הם המתחרים שלך, וכיצד הם מביאים את הלקוחות אליהם? אם אתה לא יודע מי הוא הלקוח שלך, איך תדע כיצד לדבר אליו?
4  צור לעצמך מוניטין – המונח הזה עשוי להישמע מעט ערטילאי, אך הוכח שהעסקים המצליחים ביותר, ואלה שמצליחים לאורך שנים ארוכות הם אלה שרכשו לעצמם מוניטין טוב. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא תמיד לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר והאיכותי ביותר שאתה יכול. אם תקפיד על הכלל הזה, אז מובטח לך ששמך ילך לפניך.  תהיה לזה השפעה ישירה לגבי הצמיחה של העסקים של מהבית.