איך להעסיק את ילדיך בשעה שאתה עובד מהבית



עבודה מהבית מאפשרת לך את החירות לקבוע את שעות הפעילות שלך ולבלות עם משפחתך. אך עבודה כזאת אינה תמיד קלה או נטולה כל דאגות, כפי שזה עשוי להישמע. הילדים כל הזמן מסתובבים לך בין הרגליים, ואיכשהו אתה צריך להגות רעיונות יצירתיים איך להעסיק אותם, כדי שתוכל להשלים את המשימות, ולהמשיך להתקדם בעבודתך. במאמר זה אציג כמה טיפים קלים ורעיונות טובים כדי להשיג בדיוק את זה.

אם אתה עובד מהבית או מתכוון לעשות זאת קח בחשבון שייתכן שתיתקל בהפרעות. זה תלוי בגיל הילד שלך, אבל אתה יכול לתת לילד זמן שקט עם עצמו, זה יכול אפילו להיות ממש באותו החדר בו אתה עובד, חדר שמיועד להיות חדר שקט. הפעילויות כוללות ציור, קריאה בספר, או משחק שקט בצעצוע. ילדים צעירים במיוחד, עשויים ליהנות ממשחק במקלדת צעצוע או טלפון צעצוע, בשעה שאתה עובד על המחשב. הם רואים מה אבא או אמא עושים ורוצים לעשות אותו הדבר.

רעיון טוב אחר הוא שיהיה צעצוע אחד ספציפי, או פעילות אחת ספציפית שהם יכולים לעשות בה שימוש רק כאשר אתם עובדים. זה יוצר זמן ייחודי, שהם יצפו לו ויאפשר לך להשלים משימות ולהתקדם בעבודתך.

אם ילדיך גדולים יותר, ובחופשת קיץ, כדאי לרתום לעזרה שכנה בגיל העשרה שתיקח אותם אל הפארק, לטיול קצר או שתשחק איתם בחצר. אחד מהרעיונות האהובים עליי הוא ליצור קופסת פעילויות. זהוי קופסה מלאה בפתקים וניירות עם רעיונות מה לעשות. זה יכול להיות לצייר ציור מסוים, לצפות בסרט, לשחק במשחק וידאו, או לדבר עם חברים בטלפון. ילדים בוגרים יותר יכולים לכתוב את הרעיונות בעצמם, בשעה שעבור הקטנים אתה עצמך תכתוב את הרעיונות הללו.
כאשר יש לך ילדים קצת יותר גדולים, אתה יכול אפילו לתת להם לבצע מספר פעילויות שקשורות לעסק שלך. ילדים מאוד אוהבים לעזור לאבא, ולאמא. בני עשרה ישמחו לעזור ליצור אמצעים גרפיים לאתר שלך,לערוך תמונות, ואפילו לשכתב עבורך מאמרים. כאשר יש ברשותך מאמרים מסוג PLR, כאלה שאתה מקבל יחד איתם רישיון לעשות בהם שימוש כאילו כתבת אותם בעצמך, הרי שעדיין אתה צריך לשכתב אותם, כדי שיהיו מקוריים וייחודיים.

מוצרי PLR נמכרים במחיר נמוך, אך נמכרים לכמות מסוימת של אנשים, כך שאת אותו המאמר מחזיקים גם אנשים אחרים. הדרך הטובה ביותר היא לשכתב אותם. יש הבדל עצום בין לכתוב מאמר מאפס לבין לשכתב אותו. תהליך השכתוב אינו כולל בתוכו ידע ספציפי בתחום בו עוסק המאמר, מה שבעצם נחוץ זה ידע בעברית, וניסוח מחדש של חלק מהמשפטים. ילד בתיכון בהחלט יכול לבצע את המשימה הזאת בהצלחה.
לעבוד מהבית עם ילדיך יכול להיות תהליך מהנה, העובדה שהם בחופשה לא אומרת שאתה צריך לחדול מעבודתך. על ידי תכנון מוקדם של כמה רעיונות לפעילויות, ילדים בכל גיל עדיין יהנו ולא ישתעממו.