איך להפיץ ספר דיגיטלי באינטרט ולהרוויח ממנו כסף



אתה אוהב לעבוד מהבית וסוף כל סוף ישבת וכתבת את הספר הדיגיטלי שתכננת לכתוב מזה זמן רב. יש בידך מוצר, אך אפילו המוצר הטוב ביותר אם איש אינו יודע עליו, לא יימכר אפילו בעותק אחד. כל עוד הספר הדיגיטלי שלך יושב על הדיסק הקשיח שלך הוא לא יעשה עבורך אפילו שקל אחד. כיצד ניתן להפיץ את הספר ולהפוך אותו למקור הכנסה נוספת.
להרוויח כסף מספר דיגיטלי
הצעד הראשון צריך להיות הקמת אתר אינטרנט ייעודי וייחודי לצורך עניין זה. אם אתה רוצה להפוך את הספר הדיגיטלי שהפקת למוצר שמייצר עבורך הכנסה נוספת, אין מנוס מלהשקיע באתר אינטרנט. שם האתר צריך להיות זהה לשם הספר. עיצוב האתר צריך להיות ברוח הספר ודומה לעטיפה, הן מבחינת צבעים והן מבחינת התמונה הויזואלית. אתה בונה כאן סוג של מערכת שברגע שתסיים להקים אותה, תעבוד עבורך על טייס אוטומטי, ותייצר עבורך כסף לאורך זמן. תפקידך הוא להזרים תנועת גולשים אל העמוד הראשי של האתר. העמוד הזה מדבר על הספר, על התועלת שהקורא יפיק ממנו, ומסביר איך הוא ישנה את חיי הקורא. העמוד הזה גם כולל לחצן רכישה, שכאשר מישהו מקליק עליו הוא מועבר אל עמוד תשלומים וסליקת כרטיס אשראי או פייפאל.
לאחר שהלקוח השלים את פעולת הרכישה הוא מופנה אל עמוד ההורדה שם נמצא המוצר, כלומר הספר הדיגיטלי מוכן להורדה. שים לב שבכל התהליך הזה אתה לא ממש מעורב. מהרגע שהלקוח הגיע אל עמוד האינטרנט שלך ועד לרגע שהוא ביצע רכישה, אתה פסיבי לחלוטין ואינך נדרש לעשות דבר. נו טוב, אתה יכול לספור את הכסף. אני ממליץ לשלב את אמצעי התשלום של פייפאל מכיוון שמדובר בשירות אמין וידוע, כך שהלקוחות שלך יכולים לישון בשקט בלילה ולדעת שהעסקה שלהם בטוחה.
כאשר אתה כותב את עמוד המכירה שלך, (זה העמוד שצריך להניע את הגולש לפעולה לרכוש את המוצר) יש כמה דברים שכדאי שתיקח לתשומת לבך. הכותרת של עמוד המכירה צריכה להציג את הבעיה, ולהיכתב באותיות גדולות בצבע אדום. אם לדוגמה הספר שלך נקרא – איך לעשות 5,000 דולר בחודש מהאינטרנט. תתחיל במשהו כמו, נשבר לך לעבוד קשה רק כדי לגלות ששוב בקושי יש לך כסף לשלם את החשבונות? כתוב כותרת משנה הפעם בצבע שחור ובאותיות קטנות יותר, אך עדיין מספיק גדולות כדי שזאת תהיה כותרת משנה. כאן עליך לנסח משפט או מספר משפטים שמדברים על פתרון הבעיה. לדוגמה, תאר לעצמך להרוויח 5,000 דולר נוספים בכל חודש. או "מה אם הייתי אומר לך שיש דרך קלה ובטוחה להרוויח 5,000 דולר בחודש?" כעת הצג את המוצר שלך, כלומר את הספר הדיגיטלי שלך. פשוט תספר אודות הספר, איזה מידע הקורא יימצא בו, מדוע כדאי לרכוש אותו ואיך הוא יוסיף ערך לחייו של הקורא. כמו שבכל פרסומת טובה מראים את המוצר, עליך להציג את עטיפת הספר הדיגיטלי.
תן לאנשים הקרובים אליך, חברים וקבוצת גולשים נבחרת לקרוא את הספר חינם. מדוע לעשות זאת? עליך להניח להם לקרוא את הספר ללא תשלום בתמורה לכך שיכתבו סקירה או המלצה לגבי הספר. אנשים אוהבים לקרוא המלצות על ספרים, וכאשר אתה מעלה את ההמלצות הללו ומשלב אותן בעמוד המכירה שלך, הדבר מהווה גורם מאיץ לביצוע רכישה.
מה עוד ממריץ לבצע רכישה? בונוסים. הוסף ספר נוסף חינם או דוח מיוחד חינם לכל מי שרוכש את הספר. יש כאלה שכוללים חבילה של ספרים נוספים כדי לעודד את הלקוח לרכוש. אם הלקוח משלם בעבור הספר הדיגיטלי 49 דולר, אבל אתה מודיע לו שאתה מוסיף לו עוד 5 ספרים בשווי כולל של 99 $ אז הלקוח בהחלט מרגיש שהוא קיבל כאן עסקה טובה.