למה לבחור בהכנסה נוספת ולא בעסק עצמאי מלא באינטרנט?



קיימים מספר מודלים לעסקים באינטרנט, אבל ישנה גם חלופה והיא שילוב של עסק קטן המופעל בשעות הפנאי, ויוצר עבורנו הכנסה נוספות.
מהי בעצם הכנסה נוספת? המונח עצמו טומן בחובו את התשובה, מדובר בהכנסה ממקור נוסף מעבר למשכורת המתקבלת  ממקום העבודה הרגיל. זוהי בדיוק הסיבה שאני תמיד ממליץ לאנשים שרוצים לבנות עסק עצמאי באינטרנט, להתחיל ממקום של הכנסה נוספת, ולא ממקום של הכנסה עיקרית. יש לזה כמה סיבות. ראשית, לא היית רוצה לסכן את כל מה שיש לך. יש אנשים שמרוב ייאוש ממקום עבודתם עוזבים הכול ומנסים את מזלם בעשיית כסף באינטרנט. במקרים מסוימים הם עלולים לשלם מחיר יקר. לא מפני שאי אפשר להרוויח כסף באינטרנט,אלא מפני שזה לוקח זמן להקים עסק כזה שירוויח סכומי כסף אשר יאפשרו להם לפרוש.
הכנסה נוספת מהבית

כאשר אתה עובד בשעות הפנאי ויוצר הכנסה נוספת, אתה מסיר מעצמך את הגורם המפחיד ביותר בהקמת עסק, והשאלה שמטרידה כל יזם., והיא  האם העסק יפרנס אותי? הבשורה הטובה בשיטה זו היא שהעסק לא צריך לפרנס אותך, וכל סכום שתצליח לייצר לעצמך, גם אם זה עוד 200 $ אקסטרה בחודש, יתקבל בברכה.
אז איך עושים את זה ואיך מביאים הביתה עוד כמה מאות דולרים בחודש? השלב הראשון הוא לבדוק מהן החוזקות שלך. קח דף נייר ועט וכתוב באילו דברים אתה טוב. לפעמים אנשים מתקשים להשיב על השאלה הזאת, לכן מומלץ לפנות לחמישה חברים ובני משפחה ולהציג בפניהם את השאלה הזאת. ייתכן שהתשובות הללו יאירו את עיניך.
אחת הדרכים המהנות להרוויח כסף נוסף היא על ידי הפיכת התחביבים שלך לכסף  מזומן. הנחת היסוד היא שאם יש לך תחביב כלשהו, זה סימן שזה משהו שמעניין ומרתק אותך. מעבר לכך, יש לך ידע בנושא מכיוון שאתה מתעניין בו ועוסק בו בשעות הפנאי שלך. אז אם בלאו הכי בשעות הפנאי שלך אתה מקדיש זמן לתחביב הזה מדוע שלא תרוויח ממנו כסף? אם לדוגמה התחביב שלך הוא הכנת מאכלים מדוע שלא תלמד אחרים ותעשה מזה כסף? הקם בלוג באינטרנט והעלה מתכונים, העלה תמונות של המאכלים, הוסף טיפים ומידע בנושא, ותהפוך את התחביב שלך למקור להכנסה נוספת.  אם התחביב שלך הוא צילום הצע לחברים, בני משפחה, ומכרים לצלם את האירועים שלהם, וימי ההולדת של הילדים שלהם. זוהי עבודה שאתה יכול לעשות בשעות הערב, בשעות הפנאי.