איך להתייעל ולהרוויח יותר כסף מהבית



כדי להרוויח יותר אתה צריך להיות פרודוקטיבי, אתה צריך להיות יעיל. אבל מהי בדיוק יעילות, ואיך אתה יכול לשפר את המיומנות הזאת, ולהספיק הרבה יותר בפחות זמן. יחד עם זאת עליך לזכור שיעילות אינה נמדדת אך ורק בכמות, אלא גם באיכות. בשורה התחתונה אתה רוצה להשיג תוצאות מצוינות תוך פרק זמן קצר.
להרוויח כסף מהבית
אני רוצה לתת לך תוכנית קצרה שתראה לך איך להרוויח כסף, צעד אחר צעד. אם אתה מעוניין להרוויח כסף באינטרנט ייתכן שאתה שואל את עצמך, מה עלי ללמוד? האם אתה צריך ללמוד איך לכתוב תכנים לרשת האינטרנט, האם עליך ללמוד קידום בלוגים וקידום אתרים? או שאולי בכלל אתה צריך ללמוד שיווק באינטרנט. מה לגבי עיצוב והקמת אתרים? האם אתה צריך לדעת איך לעצב וליצור באנר פרסומת, או שאולי ללמוד כיצד לבצע קמפיין בגוגל אדוורדס? האם אתה צריך לכתוב מוצרי אינפורמציה, ואולי בכלל אתה צריך להיות מאסטר בשיווק תוכניות שותפים? רגע אחד, ומה לגבי ידע בהקמת עמודי נחיתה, ניהול רשימות תפוצה? הרשימה נראית אינסופית, והייתי יכול למנות לך עוד ועוד דברים. מה עוד, אתה תוהה? מה לגבי שליטה ברשתות חברתיות, שיווק באמצעות טוויטר ופייסבוק, הקמת עמוד עסקי בפייסבוק, ופרסום במדיה זו?
האם להיות מומחה בהפצת מאמרים באתרי מאמרים, האם לבנות אתר אוטוריטה גדול, או שאולי מספר מרובה של אתרי נישה קטנים? אולי להתמחות בהקמת אתרים מסחריים. איך בכלל בונים עסק באינטרנט, והאם באמת צריך לדעת לעשות את כל הדברים הללו שמנינו כאן על מנת לייסד עסק מצליח?
הפיתוי למצוא את המוצר הבא שיעשה לך את המיליון, מוצר האינפורמציה הבא שיעשה לך כסף, הינו אדיר. וזה בדיוק נוגע בנקודה האנושית הרגישה ביותר, זה נוגע בטבע האדם. אני  מודה, שגם אני מתפתה לא פעם לקרוא את ההצעות הללו למוצרי אינפורמציה שמבטיחים שאם תרכוש אותם, הם ילמדו אותך ויראו לך את השיטה להרוויח כסף. השיטה להתייעל ולהרוויח יותר היא דווקא לצמצם את ההתמחות שלך לתחום אחד. מנינו כאן הרבה מאוד אופציות ומיומנויות, אם תשכיל לקחת אספקט אחד ולהתעמק בו, ללא ספק תהיה מסוגל להרוויח יותר, מאשר ללמוד את כל הדברים ולעשות קצת מכל דבר.