לעבוד מהבית ולהרוויח מאתר fiverr



ישנן דרכים רבות ליצור מקור להכנסה נוספת בעבודה מהבית, אך השיטה הזאת מעניינת ומרתקת כאחד. התשובה לכך טמונה באתר fiverr. באתר זה אנשים מעלים הצעות, וכותבים מה הם מוכנים לעשות תמורת 5 דולר. זה אולי נשמע לך כסף קטן, אבל מייד תבין שטמון כאן אוצר לא כל כך קטן, ומקור בלתי נדלה שעשוי לייצר עבורך הכנסה נוספת יציבה.
לעבוד מהבית ולהרוויח - fivver
הנה על קצה המזלג דוגמה להצעות מהאתר, מישהי מציעה לפרסם אתר אינטרנט או בלוג בעמוד הפייסבוק שלה, אחרת מציעה לצלם וידאו קצר שבו היא תאמר שהיא מאוהבת באיזה שם שתרצה, ותעלה אותו ליוטיוב. ויש אחת שמוכנה לשיר לך יום הולדת שמח עם שמך.  באתר ישנו ביקוש גדול לאנשים שיודעים לעצב, כך שאם אתה מסוגל לעצב לוגו, או אולי חולצת טישרט, עיצוב עטיפה לספר אלקטרוני, אז תמצא שלקוחות רבים יגלו עניין אמיתי. האתר גדוש בהצעות וברעיונות שמהם ניתן לעשות כסף מיכולות ומיומנויות שונות.
זוהי דרך נפלאה לעבוד מהבית ולהרוויח כסף. לאחר תהליך קצר של הרשמה חינם לאתר אתה יכול להתחיל ולהעלות הצעות. תחשוב לרגע אילו היית צריך לפרסם בתשלום את ההצעות הללו היית מסיים בעשרות ואף מאות דולרים של השקעה, היתרון הגדול באתר זה הוא שאתה יכול לפרסם חינם עוד ועוד הצעות מבלי לשלם דבר. מכיוון שמדובר באתר גדול, בעל תנועת גולשים גדולה מאוד, אל תתפלא שתקבל הרבה מאוד פניות. אם מדובר בפעולה שאתה יכול לבצע ב 5 דקות במיומנות האישית שלך, הרי שתוך פחות משעה, אתה מסוגל ליצור עבודה שתהיה שוות ערך ל 50 $. הכנסה נוספת לא רעה בכלל.
בשעה שהשיטה הברורה ביותר והמובנת מאליה היא לפרסם משהו שאתה יכול לעשות ולהרוויח מזה, הרי שישנן שיטות נוספות ואף מתוחכמות יותר. אחת השיטות בעלות העוצמה היא למנף את מה שאתר פייבר מציע. הכוונה היא שאם יש לך אתר או בלוג שבאמצעותו אתה משווק משהו, למשל תוכנית שותפים כלשהי, אתה יכול לרכוש גיגים, ולמשוך מאות ואף אלפי גולשים אל ההצעות שלך. מעבר לכך אפילו אם אין לך אתר, מה שניתן לעשות הוא לחפש הצעה אטרקטיבית משהו כמו, אני אפיץ את הלינק שלך בפייסבוק שלי, שיש בו 25  אלף חברים. אפשר לרכוש את גיג הזה בחמישה דולרים, להקים מבעוד מועד עמוד פשוט בבלוג, שבו אתה כותב אודות המוצר אותו אתה מקדם, ושם לינק היישר אל עמוד היצרן. נאמר שרק אחוז אחד מתוך  25 אלף החברים ירכשו את המוצר שאתה מקדם, הרי שמדובר ב 250 מכירות. אם בכל מכירה אתה מקבל עמלה ממוצעת של 20 דולר, אז הרווחת 500 דולר. השקעת 5 דולר, הרווחת 500 דולר.