עבודה מהבית – 5 טיפים לעסק קטן



עבודה מהבית מספקת דרך נפלאה להשיג עצמאות פיננסית. להתחיל עסק מהבית זה החלק הקל, אבל להגשים את השאיפות שלך לטווח הארוך, להשגת חופש כלכלי, זה דורש יותר מאמצים והתמדה. להלן כמה עקרונות חשובים שעליך לקחת בחשבון כדי להרוויח הכנסה יציבה, בלי קשר באיזה תחום עבודתך מהבית. 
עבודה מהבית - טיפים לעסק קטן

קבע מטרות להצלחה - קביעת מטרות ויעדים תעזור לך להישאר ממוקד בדברים שאתה רוצה להשיג בעסק שלך מהבית. תמיד תתחיל במטרות לטווח הארוך. שאל את עצמך היכן אתה רוצה להיות בעוד 5 שנים ו 10 שנים מעכשיו, מבחינה כלכלית. לאחר מכן קבע מטרות קצרות טווח, להישגים חודשיים, שבועיים ואף יומיים. על מנת להשיג חופש כלכלי, עליך לעבור הרבה מאוד תחנות בדרך, ולהשיג הישגים קטנים במסלול אל המטרה הסופית. עבודה מהבית בעסק קטן משלך, לא תיקח אותך רחוק, ללא קביעת מטרות ראויות. זוהי הסיבה שאני דוחק בך לבצע את המשימה הזאת, ולקבוע את המטרות כפי שתואר כאן.

ארגן לעצמך משרד ביתי נעים ומקצועי -  בחר לעצמך שטח עבודה בבית. אל תנסה לעבוד מהמטבח ולא מהסלון. אלה הם מקומות ששאר בני המשפחה מבלים בהם זמן רב, יוצאים ונכנסים. ממש לא יהיה לך קל לעבוד מהחדרים הללו.  עליך לייעד חדר אחד לצורך עבודה בלבד. אתה חייב להשיג פרטיות בשעה שאתה עמל על העסק שלך.

היה מסודר ומאורגן -  לאחר שהגדרת את סביבת העבודה שלך, זה הזמן להוסיף את הכלים הנחוצים על מנת לבצע אותה בצורה קלה ויעילה. בחר כסא טוב שתהיה מסוגל לשהות בו זמן רב, חשוב שתהיה תמיכה לידיים. מוטב לבחור בשולחן שיש בו מגירות ותאים, על מנת שתוכל לשמור על סביבת העבודה שלך מסודרת, ולא יסתובבו דפים, עטים ודברים אחרים בחדר. שים לנגד עיניך לוח שנה ממשי מנייר. כן, אני יודע שכיום ניתן להסתכל בלוח שנה באינטרנט  און ליין, יחד עם זאת תגלה שיש יתרונות רבים ללוח שנה אמיתי מנייר. כתוב על לוח השנה את המשימות העיקריות לכל יום. תמיד תשאיר מקום לגמישות בפעולות שלך, אך חשוב מאוד שתהיה לך מפת דרכים מה אתה הולך לעשות היום, מחר מחרתיים וכן הלאה. לוח השנה מציב לך לוח זמנים, ושם אותך על המסלול ולא מניח לך לסטות יותר מדי לצדדים.


עמוד בלוח זמנים -  כאשר אתה עובד מהבית, זה קל מאוד לסטות מלוח הזמנים שקבעת לעצמך,  מכיוון שלא חסרות הפרעות והסחות דעת. על מנת להצליח בעסק קבע לך שגרה של עבודה יומית, והיצמד ללוח הזמנים שקבעת לעצמך מראש. עליך להבין שכל שעה שאתה משקיע בעסק שלך, תעזור לך בהמשך לעשות כסף, ולהשיג חופש כלכלי.

עשה הפרדה בין משימות עסקיות למשימות אישיות -  לאחר שקבעת לוח זמנים, היצמד אליו. אל תרשה למשימות אישיות להפריע לך בעבודתך. אל תתפתה לנהל שיחות טלפון עם חברים, לנקות את הבית, להכין אוכל, או לצפות בתוכנית הבוקר בערוץ 2. בכל שעה עגולה קח הפסקה קצרה של בין 5 ל 10 דקות כדי לרענן את הראש, אבל אל תהפוך את ההפסקות הללו לזמן של גיהוץ או תליית כביסה. מדוע לא לעשות זאת? כאשר אתה עובד, המוח שלך נכנס למצב מנטלי של עבודה עסקית, ביצוע פעולות אחרות, תוציא אותך מהאינרציה והתנופה שצברת בעבודה.

כאשר אתה שומר על הכללים הללו, אתה באמת מוכן ליהנות מיצירת עסק מהבית שיכניס לך כסף. היצמד לכללים החשובים הללו, ואל תהסס לחזור ולקרוא אותם מדי פעם, אפילו פעם בשבוע, עד אשר השיטות והטכניקות הללו ייטמעו במוחך, ויהיו לטבע שני.