תנאים לעבודה מהבית

אם הבחירה שלך היא לעבוד מהבית, הרי שעליך לשדרג את חדר העבודה שלך, ולהפוך אותו נעים ככל האפשר לשהות ממושכת. ההמלצה היא לבחור בחדר הטוב ביותר שיש בביתך, חדר שיש בו חלון המשקיף החוצה, גם כדי שייכנסו פנימה קרני אור של שמש, וגם כדי שתהיה מסוגל מדי פעם להעיף מבט מבעד לחלון, ולהניח למוחך לנוח מעט ולהתרגע.

לעבוד מהבית בתנאים נוחים
ארגן את סביבת העבודה שלך מחדש. רכוש כיסא מנהלים נוח, זה יכול להיות גם כיסא אורתופדי. אף על פי שאפשר לשבת על כל כיסא שיש בבית, הרי שכיסא מנהלים מתכוונן, עשוי להוות פתרון הולם, לישיבה מול המחשב לאורך שעות ארוכות. אתה תודה לעצמך על ההשקעה הזאת. איך התאורה בחדר העבודה שלך? רצוי שתהיה לך תאורה חזקה, עם אפשרות לשינויים. כלומר, כך שניתן יהיה להחליט כמה מנורות ידלקו, הגמישות הזאת תאפשר לך בימים של קיץ, להסתפק בתאורה פנימית קלה, אם בכלל, ובימי סגריר של חורף, לנצל את מלוא עוצמת התאורה, כדי לעבוד בתנאים נוחים.



ארגן את סביבת העבודה שלך מהבית. רכוש לך תאי אחסון כדי לשים את כל הניירת. כך כל הניירות וכל המסמכים יהיו מרוכזים במקום אחד. אתה גם תשמור עליהם ותדע תמיד איפה למצוא אותם כאשר תזדקק להם, וכך גם תשמור על מקום מסודר. אתה לא רוצה שדווקא החדר הזה, יהיה המבולגן ביותר בבית. סדר וניקיון הם האלף בית בכל עסק מצליח, לכן שמור על סדר בסביבת העבודה שלך מהבית. לפחות פעם בשבוע נקה, סדר ושטוף.



השתמש במקלדת ארגונומית. אם אתה כותב מסמכים רבים, ומקליד לא מעט במהלך עבודתך מהבית, הרי שמקלדת שכזאת תשנה את חייך. תימנע מעצמך כאבים בפרקי הידיים, והעבודה תהיה הרבה יותר קלה ונעימה.
האם חדר העבודה שלך בטמפרטורה הנכונה? דאג למיזוג אוויר לחדר בימים החמים, ולאמצעי חימום בחודשי החורף. אלה הם תנאי העבודה שלך, ואם אתה רוצה לעבוד בכיף, בהנאה ובתנאים מעולים, שיאפשרו לך להיות במיטבך, מוטב שלא תזלזל בהמלצות הללו.


הכפל את מהירות הגלישה שלך. לא משנה באיזו מהירות גלישה אתה גולש כיום, התקשר לספק האינטרנט שלך, ובקש הצעות ודילים לאינטרנט מהיר יותר. תתפלא, אבל לפעמים האינטרנט המהיר יותר יעלה לך אפילו פחות ממה שאתה משלם כיום, עקב מבצעים של ספקי האינטרנט, והתחרות העזה ביניהם.



אם עדיין אין לך, אז מומלץ לרכוש מצלמה דיגיטלית מאיכות טובה. המצלמה תאפשר לך להעלות לאתר שלך או לבלוג שלך תמונות רלוונטיות שצילמת. תמונה שווה אלף מילים, ומסייעת להעביר את המסר הרצוי. אם תרצה להשתמש בתמונות של אנשים אחרים, הרי שתצטרך לשלם סכום ממוצע של בין דולר אחד, לחמישה דולרים על כל תמונה שתעשה בה שימוש. לצלם בעצמך את התמונות עשוי לחסוך לך הרבה מאוד כסף.