לעבוד מהבית בעסק למיחזור

ישנם מודלים עסקיים שונים לעבודה מהבית. אתה יכול להיות פרילנסר שמקבל משימות, מבצע אותן ומקבל תמורה כספית בעבורן, ואתה יכול להחליט שאתה אכן עובד מהבית, אבל בשביל עצמך ולא בשביל מישהו אחר. כלומר, אתה בונה לעצמך את היסודות לעסק משלך. אך לא תמיד העסק שלך יהיה כולו מהבית. אני מייד אומר לך למה אני מתכוון. כל נושא האקולוגיה והאנרגיה הירוקה שתפס תאוצה בשנים האחרונות מהווה מקפצה לבניית עסקים קטנים רבים. העידוד של המדינה למחזר חומרים, כדי לשמור על סביבה נקייה יותר, מאפשרת ליזמים חרוצים להרוויח כסף. אם החלטת להקים עסק לאיסוף בקבוקים ריקים, או למיחזור נחושת, הרי שתצטרך להחזיק מקום לאחסון החומרים. יש אנשים שיש להם חצר גדולה והם יכולים לאחסן את הבקבוקים הריקים בחצר האחורית, ויש כאלה שמייעדים חדר מסוים בבית, או מחסן לצורך העניין. אחרים פשוט שוכרים מחסן בתשלום, ומאפשרים לאנשים שאוספים בקבוקים ריקים להביא אותם לשם.

עבודה מהבית במיחזור חומרים
על מה ניתן לקבל כסף? כל בקבוק או פחית שמצוין עליהם חייב בפיקדון. זה כולל בקבוקי פלסטיק קטנים, ופחיות שתייה של קוקה קולה, ספרייט, פנטה, פחיות רד בול, ועוד. אגב בשנת 2014 ייכנס לתוקף הפיקדון גם על בקבוקים גדולים, ואז אפשר יהיה להרוויח כסף גם ממכלים של ליטר וחצי.

אם אתה רוצה לבנות עסק מהבית למיחזור, עליך ליצור קשר עם תאגיד המיחזור אל''ה. התאגיד יספק לך שקי פלסטיק ייעודיים המתאימים לכל סוגי המכלים הריקים. ישנם שקים מיוחדים לבקבוקי פלסטיק, שקים המיועדים לפחיות משקה ושקים המיועדים לאיסוף בקבוקי זכוכית. תקבל מספר לקוח, שאותו תציין על גבי השקים המלאים, ונציג של התאגיד יגיע עד לביתך כדי לאסוף את השקים המלאים.
הקפד למלא אחר ההוראות. היה ישר והגון, ולעולם אל תנסה לרמות, או לשים בשקים מכלים שאינם מתאימים, ספור היטב את כמות הפחיות או הבקבוקים, וודא שהם אכן מתאימים לכמות המצוינת על השק. בנה מערכת כלכלית הגונה אשר תעשה כסף עבורך לאורך זמן. התשלומים מתבצעים באמצעות העברה בנקאית אל חשבון הבנק שלך.


אתה לא חייב לצאת אל הרחובות ולחפש בקבוקים ריקים, כל שעליך לעשות הוא להיות סוחר, לקנות בפחות ולמכור ביותר. לכן השלב הבא יהיה לפרסם את עצמך באזור מגוריך כאדם שקונה בקבוקים ופחיות למיחזור. הרווח שלך יגיע מההפרש בין המחיר שאתה משלם לבין הכסף שתרוויח ממכירת הבקבוקים והפחיות. ילדים רבים אוספים פחיות ובקבוקים, יש אנשים שאין להם תעסוקה והם מנסים להרוויח קצת כסף. כאשר יכירו אותך כאדם שמשלם כסף בתמורה למכלים הריקים, אתה תיראה שהבקבוקים והפחיות יזרמו אליך. כל שעליך לעשות הוא לרכז את כל המכלים שיגיעו אליך ולמכור אותם הלאה לתאגיד המיחזור.