לעבוד מהבית בבידוד

עבודה מהבית היא בדרך כלל סוג של פעילות המנתקת אותנו מאנשים. שאל את עצמך, איזה סוג של אדם אתה. האם אתה אדם מאוד חברתי שזקוק כל הזמן לנוכחות של אנשים סביבך? יש אנשים שפשוט חייבים נוכחות אמיתית של אנשים בקרבתם. כאשר אין מישהו בסביבה, והם לבדם, הם מתחילים לחוש בודדים. כן, הם יכולים לעשות את זה למשך יום או יומיים, אך כאשר הדבר חוזר על עצמו שוב ושוב מתוך רוטינה קבועה, אז הם מרגישים שהם ממש עומדים לצאת מדעתם. השקט הזה פשוט מדכא אותם. תחושת בדידות אינה דבר של מה בכך, ועלולה לגרור מצב רוח ירוד, דיכאון, עד למצב של חוסר יכולת לתפקד בעבודה, ולבצע את המשימות היומיומית הנדרשות. כנראה שלסוג זה של אנשים לעבוד מהבית, זה לא הפתרון האולטימטיבי, הם יעדיפו לנסוע שעתיים בפקקים אל המשרד ורק לא להישאר לבדם בבית, סגורים בין ארבע קירות.

הבדידות שבעבודה מהבית
לעומת זאת יש אנשים, שמאוד ממוקדים בעבודה שלהם דווקא כאשר הם נמצאים בסביבה שקטה, לבדם, ללא כל הפרעות מהסביבה. אלה הם האנשים במשרד, שכאשר אתה מדבר איתם, תמיד ממהרים לסיים את השיחה, ומעדיפים להקדיש יותר זמן לעבודה. אם מישהו מדבר איתם תוך כדי עבודה, זה ממש מפריע להם,והם מתפללים בלבם, שתשתוק כבר, על מנת שימשיכו בשגרת עבודתם. הם מעדיפים את השקט של הלבד, אשר מאפשר להם להתרכז ולהתמקד נטו בעבודה. הם זקוקים לזמן ולמרחב משלהם, ללא הפרעות. עבור אנשים אלה עבודה מהבית היא בדיוק המודל המתאים להם. זה כאילו שהמציאו את האפשרות הזאת במיוחד עבורם.


אם אתה משתייך לקבוצה הראשונה, וקשה לך להישאר לבד כל היום, הרי שעבודה מהבית אינה הדבר הטוב ביותר עבורך. אני מתכוון,לפחות לא עבודה במשרה מלאה. אולי תוכל לעבוד מהבית במשרה חלקית. מצד שני, אם אתה משתייך לקבוצה השנייה, ואתה הופך להיות סופר אפקטיבי כאשר אתה לבדך עם המשימות שלך, הרי שכדאי לשקול את האפשרויות העומדות לרשותך. ייתכן שאדם כמוך יכול להרוויח הרבה יותר כסף בעבודה מהבית. כך שאתה מתוגמל היטב עבור ההישגים שלך באופן ישיר. מי בסופו של דבר לא רוצה להרוויח יותר כסף, ולקבל יותר כסף בתמורה להישגים שלו?